Wat dragen wij vandaag LXXXIV

Blijft mooi Hans! :ok_hand:

1 like

Yup. Lang zitten dubben, en ook zeker niet mijn eerste Grand Seiko, zeg maar, dus ik weet wat ik te verwachten heb.

Oh jazeker wel. Over een maand of wat, maar toch.

5 likes

Dank je wel👍, die mooie blauwe duiker van jou mag er ook zijn!

1 like

Wat moet daar het voordeel van zijn? Met warmte meer ruimte om de pols?

1 like

Nee, dat ding is ontworpen met een veersysteem waarbij het uurwerk in een verende middenkast zit. Als je pols heel heftig gaat schudden (:rofl:) heb je naast DiaShock of Incabloc, hoe het ook maar heet, dus nog een verend mechanisme om die krachten op te vangen. Het is dus ter bescherming van de balans-as.

Leuk verhaal wel. Of het iets doet is een tweede, maar de Essence 39 draagt plat, zo weet ik van een pas-sessie. Heb 'm alleen niet langer om gehad, vandaar.

1 like

Gefeliciteerd Chris :partying_face:
Iets om enorm naar uit te kijken!

1 like

26 likes

Ready to ho! 27e keer richting Malgrat dit seizoen :sunglasses:

22 likes

27 likes

24 likes

12 likes

Genieten van het zonnetje, want het kan zo over zijn :sweat_smile: #Ecozilla

14 likes

27 likes

36 likes

15 likes

Ik was even buiten :upside_down_face:

21 likes

15 likes

Erg comfi! :sunglasses::+1:

1 like

Om heel precies te zijn is het dit:
Hana-Ikada , the much-loved scene at the moment soon after the spring equinox, Shunbun when cherry blossom petals scattered by the wind cover the surface of a river. The textured dial and its pale pink color capture the magic of this treasured moment in the Japanese calendar and not only express the beauty of Sakura but hint at the exquisite pleasure to be derived from a profound understanding of the ephemeral nature of time.

Ik hoop dat nog eens in het echt te aanschouwen.

Deze heb ik al een jaar🙂 maar evengoed bedankt😃

1 like

10 likes