Wat dragen wij vandaag LXXXIV

Vandaag reduced, morgen de full size omdat het dan bijna weekend is

15 likes

11 likes

29 likes

Position switch!
Wat een toffe foto :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Big smile hier ! :point_up: :point_up:

1 like

25 likes

Onverwachte NA

29 likes

22 likes

wijzers in de raket stand zeggen ze, ik persoonlijk zou eerder voor de Mig (stand) gaan.
image

15 likes

Beetje laat, maar nooit te laat. Gefeliciteerd met je Rolex en dat je er veel draagplezier van mag hebben :ok_hand: :+1:

1 like

Ontzettend mooi Jasper :star_struck:
Dit had bij mij ook onverwachts mogen zijn…

1 like

Mooi zeg! Gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd Tony met je Citizen, mooi hoe je de foto’s hebt gemaakt waardoor je de plaat ziet veranderen. Wens je natuurlijk veel draagplezier :ok_hand: :+1:

1 like

Zo!! Wat een beauty Tony! Gaaf die gedetailleerde wijzerplaat, lijkt wel sneeuw :ok_hand:

1 like

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag :partying_face:, niet verkeerd een Seamaster krijgen op je verjaardag. Wens je er veel draagplezier mee en maak er een leuke dag van :ok_hand: :+1:

Dank je Fred en Mark. Die wijzerplaat is heksenwerk. In het echt veel interessanter dan je op foto kunt vastleggen.

2 likes

Hopelijk neem je deze mee naar de Citizen samenkomst bij BroederBill

3 likes

Zeker weten, mooi die blauwe lume en de cokebezel :+1:
Echter toch een fabrieksfoutje, kroon zit aan de verkeerde kant :wink: :grin:

2 likes

Ja dat klopt maar dat ga ik maar niet doen dat staken.
Is uit den boze voor de vakantiegangers op de camping, want die hebben geen warm water en kunnen niet douchen. Nee hen dit aandoen dat kan ik niet dus dan maar eelt

1 like

Dat is een hele mooie :+1:, de volgende keer goed opletten he de kindertjes willen nog wel eens weglopen :wink: