Wat dragen wij vandaag LXXXIX

Ohh op die manier, t zijn niet dezelfde horloges ze lijken wel op elkaar maar de roze is een stuk ouder (rond 1995) en heeft een andere wijzerplaat lay-out, case en uurwerk. de witte komt uit 2010 ofz en heeft solide end links. heb 7 verschillende versies van dit horloge :smiley:

2 likes

16 likes

Ah, vandaar.
Dan kun je dit trucje nog zeker zeven keer doen :grin:

8ste is onderweg :o

1 like

Fijne avond

16 likes

Vanavond de Eterna Royal Q :grinning:

20 likes

Wachten op de oudste dochter na school.

36 likes

SRP777

8 likes

Geinig :blush::+1::+1:

1 like

Ff gewisseld

10 likes

Wel nog even de maand goed zetten :grimacing:

1 like

Speciaal voor @Munkel deze knaller om de pols, een Rolex is alleen voor de rijken toch :wink:. Zie verder totaal geen verschil :rofl:

9 likes

Man man wat een gruwel haha

1 like

Nee joh, deze is helemaal van goud en heeft ook de originele mercedes wijzers. Zie jij het verschil met deze???
oude foto:

7 likes

Had het nog even zo gelaten zodat jij nog het genot had een opmerking te maken. Wist 100% dat die ging komen, wist alleen nog niet van wie. :grin:
Volgende foto staat alles juist. Beloofd :+1:

1 like

‘Zat’ ben ik horloges nooit.

Ik ben ook eigenlijk zelden op een horloge uitgekeken. Smaak evolueert wel langzaam en keuzes maken tussen wat houden en wat eventueel omruilen voor iets anders is uiteindelijk onvermijdelijk, maar zat ben ik ze nooit.

Voor de BB58-925 zie ik in de verste verte niet wat die zou kunnen vervangen. Dat is één van de weinige horloges waarvan ik durf te zeggen dat die nooit gaat.

Dat durf ik van maar een stuk of 4 a 5 denk ik te zeggen, de rest zou altijd later kunnen blijken dat ik mezelf belachelijk heb gemaakt met mijn uitspraken van nooit, dus zeg ik dat maar over heel weinig horloges.

Maar zeg nou zelf :smiley::smiling_face_with_three_hearts:

23 likes

:sweat_smile:

:point_up_2:volkomen mee eens

4 likes

Leuk horloge, kom je weinig tegen :+1:. Even 10x vergroot, zie ik toch ineens Mister Spock rechts in het midden verstopt, leuk gedaan toch.
Moest goed kijken, maar ja die oren he :wink:

2 likes

14 likes