Vanmiddag mijn jongste BWC eens om
Echt straf dat die nog niet weg is. Zo veel leden, zo’n mooi horloge en prijs. Vreemd.
Pas op, langs de andere kant vind ik het ook vreemd dat jij zo een koopje ongebruikt, dus niet van genoten, weer flipt. Die wijzerplaat is zo mooi. Allee, alles eigenlijk, bezel is ook prachtig.
Oke oke, zal er nog eens goed over nadenken . Wil niet dat jullie gefrustreerd raken
Klant van het eerste uur, geloof ik, wat de 5303 betreft. Hele geschiedenis achter de rug, met leverings-uitstel omwille van de bezels, toen gekloot omwille van het uurwer (de kroonstam) en toen nog een keer de kroonstam… Hij is twee keer op en neer geweest naar Parijs, kwam hij terug, liep de bezel stroef. Schoongemaakt met een druppel olijfolie, sindsdien alles tadellos… Maar deze gaat niet snel weg.
Dank!
Haastige spoed
Goedemiddag HF vrienden,
@Munkel vandaag deze maar weer eens om, welke is mooier, die sub of deze? Maar wel een Rollie om de pols gelsingerd
Mooi op dat bandje
En nog steeds zeer mooi
Prachtig
Lag die ineens op de deurmat? Zo ja, gefeliciteerd met je Timex en je weet, de Sint is al oud he en een beetje seniel. Wens je veel draagplezier
Prachtig man
Gefeliciteerd met je NA, wens je veel draagplezier