Gefeliciteerd Harry met je Pontiac, mooi horloge. Vooral met die milanese band is het een complete combi. Wens je veel draagplezier

Eone Bradley 
Gefeliciteerd met je Maen, wens je veel draagplezier

Top die superOcean, gaaf met die Mesh band.
Denk dat deze ook heel goed een leren band kan hebben. Moet ik ook eens uitproberen 
Houden zo, scheelt je heel wat geld 
Hoe jullie het voor elkaar krijgen weet ik niet, maar leuk vind ik het wel 
Ja, controle en tandsteen/plak verwijderen. Geen gaatjes 
Nu terug naar het horloge met een betoverende wijzerplaat. Ik wissel nu wel meedere keren per dag, 't is dat of gek worden. 
Rechts sinds ik thuis ben de UN 
Doe ik ook hoor, maar vergeet vaak te posten. Meestal 1 p.d, maar hoe je het ook wend of keert we zijn gewoon knetter gek met onze horloges
. Afgelopen weekend brak er een heel klein stukje van mijn kies af, dus moet ook weer naar de slager 
Sterkte alvast, 3 x wisselen per dag is hier ook de norm.
Vandaag de Casio Lineage, helaas niet de titanium versie…
Maar deze zit ook best lekker…
Fijne avond!
Haha dit was jaren lang mn droomhorloge en eigenlijk draag ik m te weinig, maar de tudor is zeker rondom de studio veel zorgelozer en de GMT functie gebruik ik dagelijks.
Mischien met de tijd eens kijken naar een planet ocean GMT🫣
Klopt, in die tijd zetten ze de prijs gewoon op de wijzerplaat. Nee echt, als je deze hoort tikken begrijp je niet dat de balans niet uit de bocht vliegt. Het 60 jaar oude uurwerk loopt nog prima en bijvoorbeeld het opwinden of verstellen voelt geweldig. Wat een kwaliteit. Deze horloges zijn in Japan voor een zeer redelijke prijs te koop. Probeer het eens Fred. 
Zou het echt wel eens willen proberen, wat is een redelijke prijs voor een Lord Marvel. Moet ie natuurlijk wel helemaal oke zijn, want ja ik ben een sloper he.