Wat dragen wij vandaag LXXXV

11 likes

En een wissel naar de Bremoir Lexington Morocco. :smiling_face_with_three_hearts:

20 likes

13 likes

Gefeliciteerd met je G-Shock, veel draagplezier :ok_hand: :+1:

1 like

18 likes

Wissel, want saffierglaasje erin gezet. Door dit horloge kwam ik op het forum terecht. Ik had hem 2 1/2 jaar non-stop gedragen, en toen stond hij stil. Ik had geen idee dat dat soms gebeurt als je de hele dag niet beweegt, dus ik dacht dat hij kapot was. Toen begon ik te zoeken naar een nieuw horloge en al zoekend kom je dan al snel hier.

15 likes

Je moet ze ook geen klok leren kijken :wink:

1 like

Thx! SBGY021, Thailand only limited edition. (100 stuks) Was daar toevallig, en ging gewoon even kijken, en ineens liep ik hiermee naar buiten :rofl:

@hadoe Yes sir :sunglasses:

@peter_bij_de_tijd Merci!

2 likes

Heb je zo’n hekel aan Mesh-banden? Moet je toch eens proberen. Ze zijn erg comfortabel. En gemakjelijk aan je pols aan te passen.

2 likes

Kan scherper die foto :stuck_out_tongue_winking_eye:, loopt netjes he :smiley:

1 like

Leuk dingetje is het toch. Maar hij staat jou beter dan mij.

2 likes

Zal allemaal waar zijn, maar heb er totaal helemaal niets mee. Dan zie ik een heel mooi horloge en dan een meshband er aan. Zoooooooooo zonde van het mooie horloge :smiley:
Maar dat is natuurlijk pure smaak.

3 likes

Leuk vijfje en je weet het he, goed bewegen in de sportschool, loopt die over 10 jaar nog netjes :wink:

Dit is een Romain Jerome, met rosé goud.

:stuck_out_tongue:Kom maar op met de foto’s die jij maakt :smiley:
Loopt zeker netjes.

1 like

Goedemiddag/avond,

Mooi weekend iedereen!!:watch:

25 likes

Probeer ik al lang aan haar verstand te brengen, maar ja baasje met een eigen mening. Moet kunnen :wink:

1 like

Ben er zeker blij mee!

2 likes

Hopelijk laatste dagje ziek zijn. Bleek corona te zijn… Na 3 jaar het niet gehad te hebben, nu toch aan de beurt. Wil morgen weer aan de slag eigenlijk. Om mezelf op te beuren, wel lekker shinen thuis met de gouden PRX om.

20 likes

Al ruim 5 jaar in bezit. De eerste van de ondertussen iets te grote collectie. :blush:

23 likes