Prachtige combinatie
Thx , paradijs op aarde daar
Morgen Rhys, even een vraagje: kan je mij nog even snel de lottoballen van vanavond doorgeven, beloon je er natuurlijk voor . Ik heb toch aardig wat Citizens en radio controlled, maar die staan toch echt op zaterdag 16 september
Of jij loopt 2 dagen voor of je horloge moet even goed op datum gezet worden
Goedendag Ferry, 3 dagen geleden stond de datum nog goed, ik heb geen idee wat er gebeurt is. Of hoe ik hem weer goed krijg.
Toppertje toch, dus het is nu ook de hobby van jou vrouw geworden want je schrijft onze hobby. Zit zij ook op het HF, zou zeker leuk zijn
Google is je vriend, zoek bij handleidingen Citizen naar het modelnummer van die van jou en alles wordt stap voor stap uitgelegd. Maar zal het je makkelijk maken, hier de handleiding en het komt goed
Mocht dit niet voldoende zijn, zoeken op handleiding Citizen Radio controlled met jou modelnummer en dan komt het goed. Is wel een lap tekst omdat ze diverse horloges beschrijven maar dan kom je er wel uit. En dan wel de pdf opslaan voor de volgende keer
En anders dit even doen:
HANDMATIG INSTELLEN VAN DE KALENDER :Druk knop A , de functiewijzer (datumaanduiding) loopt voor en terug door de kroon rechts- of linksom te draaien wordt de datum ingesteld .
Of anders, leg hem een nachtje in de vensterbank en dan doet die het helemaal zelf, hij is immers radio controlled. Hoop dat je aan dit alles wat hebt?
Het is de SRP505
Ik heb er een ander bandje opgezet