Wat dragen wij vandaag LXXXV

Avond wissel.

13 likes

19 likes

25 likes

8 likes

23 likes

26 likes

14 likes

Mijn nieuwste aanwinst :+1:

30 likes

Deze kanjer🤩

21 likes

Met die Italiaanse begroeting zou je eigenlijk een Panerai, Locman of Breill moeten dragen…

1 like

21 likes

Dubbel NA, moet natuurlijk wel een tactical horloge hebben bij mijn bug-a-salt. :sunglasses:

21 likes

Wat een eindbazen klok is dat toch ook :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

2 likes

Dat kan die Casio makkelijk hebben, mag ik die een Hulk Casio noemen, ja dat mag zegt Mart :wink:. Ga je wel helemaal kopje onder in de zee, zo ja dan ben je een held. Zo koud brrrr

25 likes

Moest een keuze maken voor de vakantie.
Had ook een Panerai kunnen zijn.
Breill en Locman gaat het niet worden. :wink::blush:

Hoi Marijn, zat even jou Squale op te zoeken hoeveel mm je dial is. Kom ik toch gewoon op een site waar je nekharen van overeind gaan staan. Zal die site hier natuurlijk niet noemen. wil je het weten dan even via een pb. Maar de mooiste Squales voor €34,00 keiharde kopieen natuurlijk. Dacht eerst dat het om de bandjes ging, maar niet dus. En het is dus niet ome ali he :rage:. Maar goed, staat je goed om de pols :+1:

1 like

Oh ik noem 'm altijd mijn Kermit Casio :frog: want ik meen dat de Hulk ook een groene wijzerplaat heeft maar ik kan ernaast zitten…

Zeer zeker ga ik kopje onder! Helaas vandaag weinig branding want liefst duik ik door flinke golven heen. En in september is de zeewater temperatuur heerlijk!

1 like

6 likes