Dynmics zijn altijd tof. Ik vraag me af of ze ze ooit terug brengen in het assortiment.
Voor zo’n matig horloge wat zo overpriced is draag ik 'm buitengemeen graag, zit ie erg comfortabel en heeft hij wel wat. Het is een rare optelsom.
Feit blijft dat ik de dichte caseback steeds meer waardeer, en dat de vouwsluiting de enige vouwsluiting is die ik ooit ben blijven gebruiken op een leren band. Hij is dun, zit niet in de weg, en valt niet te veel op. Een kunstwerkje.
Amen
Dat had ik nu laatst ook. Begrijp me niet verkeerd. Ik vind het een heel mooi horloge met de blauwe bezel en zilvere plaat waar de horizontale lijnen mooi samen spelen. Daarnaast is de gebogen kast heerlijk op de pols. Het is een eigen horloge met goede heritage.
MAAR als ik hem naast mijn PRX Chrono leg zie ik niet veel verschil wat betreft afwerking. Ja de PRX draagt zwaarder, maar dat komt door de dikke 6.5 liter V8 van een Valjoux chrono uurwerk. Speaking off…het Cartier uurwerk vind ik zeer ondermaats voor de prijs. Speling tijdens het secuur op tijd zetten en minutenwijzer die “springt” tijdens het indrukken van de kroon.
Anyway. Het gaat hier om plaatjes - niet om gelul.
Dus even naast elkaar.
Twee prachtige touristen. Ben je zelf nu ook toerist?
Voor 300 piek ziet ie er goed uit hoor!!