Sterkte en beterschap voor je zoon.
Gisteren de stalen band in de ultrasoon gereinigd en maar weer eens terug geplaatst om hem vandaag weer stralend (komen de krasjes nog beter tot zijn recht😆) op het werk te kunnen dragen🙂
Ik heb al een Seastar maar dan 43mm in het blauw, maar wie weet komt er ook 1 in het wit maar dat wordt 2024. Eerst nog wat andere horloges afwerken
Vandaag weer eens lekker de Panerai om de pols. Draagt heerlijk door zijn kastvorm. Ligt lekker stabiel op de pols en de rubberband keeps it comfortabel op zijn place
Strap daar, strap ginder…wat mij eigenlijk het meest verbaasd is dat je ze nog hebt. Die moet precies erg goed bevallen. Subiet ga ik nog denken dat je flipperaar af bent.
Mooi horloge trouwens , vond je Hamilton nijger maar deze mag er ook best zijn.
Wat ligt er op de grond?
Even een hele snelle NA post vandaag! Ze zeggen wel eens; als het regent stormt het. Naast de eerste regendruppels in een lange warme week; hier naast de bb58 ook de Forstner contemporary flat link binnen. En ik moet zeggen: wauw wauw wauw!
Het transformeert de speedmaster echt! En naast enorm comfortabel een geweldige mix tussen vintage feel en moderne robuustheid/kwaliteit. Ook de clasp is geweldig, zeker voor deze prijs!
Deze bevalt mij inderdaad heel erg goed.
Stoer niet-alledaags model. Met een paar mooie technische toepassingen, en in een super lichtgewicht carbon fiber kast met ceramische bezel (ZrO2) tikt het totaal slechts 63gr aan. De kers op de taart is wel het geweldige quick-adjustment systeem in de clasp.
Het COSC uurwerk loopt ook erg strak…na een week om de pols nog steeds slechts 1 a 2 seconden totale afwijking.
Topper!