Wat dragen wij vandaag LXXXVI

25 likes

Nee ik draag in principe horloges niet langer dan een week, vaak maar 1 dag. Dus deze afwijking merk ik niet eens. :smiley:

Het kost tegenwoordig genoeg, een beurtje. Dan gaat het preventieve er wel een beetje van af idd :wink:

2 likes

Dit soort dagen : top ! :smiley:

1 like

Prachtig :star_struck:

1 like

Morning!

25 likes

Anders een leuk item voor in https://www.horlogeforum.nl/t/waar-doet-dat-horloge-je-nou-toch-aan-denken/ :wink:

1 like

37 likes

@Jurk deze Breitling staat je goed man🧡, vind dit ook een erg mooi model. Breitling is goed bezig de laatste tijd en de afwerking wordt ook steeds mooier en strakker vind ik🙂

1 like

Thanks! Ja ben er blij mee. Lekker kleurig. :metal:

1 like

Goedemorgen met een bakkie zwart goud :coffee:

9 likes

Ja, scherp :grinning:

Ans was zo vriendelijk om naast haar eigen naam ook de mijne er onder te zetten


6 likes

42 likes

Kon het toch niet laten, even de 1e versie in tactical frog only geplaatst. Weinig echte vergelijk met de Doxa, of met de volgende versies van de tactical frog. Volgens mij zitten ze nu al op versie 4, maar het blijft een zomers kleurtje :wink:. Dus nog even een foto uit de oude doos, wat ik draag plaatst ik straks wel :smiley:

23 likes

Mooi horloge.
Toch zou ik moeite hebben met het tweede deel van deze naam. Gelukkig dan niet ook nog eens een bruine wijzerplaat :wink:

Beetje late post van vanochtend

36 likes

Goedemorgen HF vrienden,

En vandaag de Ball, speciaal voor @Hof hij snapt wel waarom :wink:
Lastig met die bewolking en het licht, maar toch redelijk gelukt :smiley:

34 likes

Laat, later, laatste post van deze late ochtend voor mij ook.

image

14 likes

Naar mijn mening nog altijd beter dan “Mission to Uranus” van de plastic moonswatch :joy:

1 like

:joy: absoluut!

1 like

Veel plezier Hans met je (ex) klant, maak er een leuke dag van en smakelijke lunch natuurlijk :wink: :+1:

1 like