Wat dragen wij vandaag LXXXVI

Fijne zondag HF :+1:t2:

29 likes

Goedemorgen en een fijne zondag gewenst… :+1:
Vandaag ouwe Inge ze loopt weer als een :sunny:

14 likes

Dank je wel Paul, de maat deze NATO is eigenlijk precies goed, het is nu gewoon een erg leuk horloge om te dragen. De originele resinband heb ik op een oude Casio die ik nog had, gezet en verder niet om gehad. Vorig jaar kocht ik een “CasioRoyale”, daarvan is de band ook erg royaal, dan schuif ik de rubber ring zover mogelijk naar voren, dan stoort het niet zo.

Ik dacht eigenlijk altijd dat mijn pols een iets grotere diameter (bijna 18cm) had, maar afgelopen vrijdag na ons gesprek over de diameter van deze Casio heb ik aan mij vrouw gevraagd om de diameter van m’n pols even precies op te meten. Toen bleek het dus 17,5 cm te zijn. Ooit heb het met een stalen rolmaat van Praxis opgemeten😀, dat werkt niet. De resinband voelt soepel en eigenlijk heel goed, niet goedkoop of zo.

1 like

Echt wel, het hoeft dus ook helemaal niet zo kostbaar te zijn om het leuk te maken.

3 likes

Fijne zondag.

22 likes

En de IWC op de originele zwarte band gezet.

30 likes

Goedemorgen beste HF’ers:

Een heerlijke zondag allen :+1:.

28 likes

Meshband van Strapcode bevalt uitstekend. Sinds hij binnen is heb ik nog niks anders op de Navitimer gehad.

Geniet van jullie zondag HF’ers!

25 likes

29 likes

Is dat de brushed en tapered? Die heb ik gisterenavond besteld voor bij deze:

26 likes

Heel mooi horloge

1 like

Goedemorgen,

Fijne zondag allemaal!!:watch:

32 likes

Deze is gepolijst, maar inderdaad, met taper. De sluiting is niet 's werelds beste, maar prima te doen. Had ik veel eerder moeten aanschaffen :slightly_smiling_face:

15 likes

Blij dat hij bevalt! Staat prachtig! :smiley:

1 like

Goede Zondag morgend :sun_with_face:

38 likes

:grinning:

24 likes

Goede - zondag - morgen !

Deze stoere beuker vandaag.

17 likes

23 likes

Fijne zondag!