Normaal gesproken ben ik niet zo van vierkant of rechthoekige kasten, maar deze Minase is best wel bijzonder. Zou ik zonder pardon om de pols dragen . 1 minpuntje (is persoonlijk natuurlijk) waarom nu geen 10 atm, kunnen ze echt wel in Japan
Ik zou er een meshband op doen.
Zag iemand laatst een Alibaba horloge plaatsen en die zag er niet slecht uit. Een Addiesdive en ik heet geen Laika maar Addy. Misschien daardoor getriggerd. Voor dat geld en prima horloge zo op het eerst gezicht.
Hoezo “maar een PRX” zowel de automaat als de chrono van PRX zijn allemaal netjes afgewerkt en over het uurwerk heb ik ook echt geen klagen. En je kunt ze net zo makkelijk ook op leer dragen, prima horloges
Zal ik het doen, zou het staan denk je
Weet je wel zeker dat hij niet"geleend"word.
Dat was ik denk ik! Staat je goed
Loopt als een zonnetje zo’n Ronda. Ben er zelf nog erg blij mee als grab and go horloge zonder zorgen.
Nou dank je dan in ieder geval . Weer een erbij
Nope, huis hangt vol met camera’s en alarm. Maar ja ze weet de code, dus schiet niet op
Hebben best wel leuke horloges en van goed/redelijke kwaliteit, alleen wel heel veel hommage. Maar als je dat niet erg vind, prima horloges voor het geld
De PRX is er in 3 prijscategorieën, waarbij de automaat het meest populair is. Dat is een horloge in de 5 tot 800 euro categorie. Om dan een PRX uit te brengen voor 2000 euro is in mijn optiek een rare strategische stap. Ik snap waarom hij 2000 euro kost. Hetzelfde uurwerk zit in horloges die 2 tot 3 keer duurder zijn. Daar bovenop is de Chrono variant anders afgewerkt. Andere kast, dikkere band etc. Prijs is het zeker waar.
Maar toch blijft het in volksmond een PRX in de prijsklasse van het populaire model. Vandaar mijn opmerking “maar een PRX”.
Snap ik dat je daarom die opmerking maakte, Tissot maakt wel vaker vreemde stappen. Wel eens die chrono van mij gezien ? Maar joh, zeg hetzelfde over mijn Rolexen
een sub is toch gewoon een sub, of er nu Vostok of Rolex op staat
Om iedereen hier volkomen duidelijk te maken dat ik vandaag absoluut nix meer doe heb ik deze maar eens omgedaan.
Ik snap wat je bedoelt.
Ik kijk hier nu een x aantal weken rond en er gaat letterlijk een hele nieuwe wereld voor mij open. Zoveel modellen en soorten. Voor ieder wat wils. Ik moet er ook eerlijk bij zeggen dat ik geen centen heb voor een Rolex of iets gelijkwaardigs en dat maakt natuurlijk ook niet uit. Het is ook maar net wat je er aan uit wilt geven.
Voor dat geld van de Addiesdive wilde ik het wel proberen zeker omdat het hier voorbij kwam gaf dat toch iets meer vertrouwen om de bestelling te doen op Ali.
Misschien dat ik ooit nog eens een duurder exemplaar aanschaf maar dat komt vanzelf wel een keer. De Squale bv als die gaat winnen.
Verder vind ik het alleen maar mooi om te zien wat hier allemaal voorbij komt aan horloges. En soms zit daar ook een mooi verhaal achter.