Wat dragen wij vandaag LXXXVI

Toch lastiger dan gedacht hè? Al rijdend een foto maken en plaatsen op HF! :man_facepalming:

1 like

Haha ach, vanuit mijn referentiekader is alles boven de 30 wel oud

Beter kijk lullo, dit was tijdens de lunch!:stuck_out_tongue:

2 likes

Lophorina Niedda

Vogelkop 2

De safari Vogelkop superb van Boldr is geïnspireerd op een Bird-of-Paradise. De wijzerplaat is voorzien van Musou Black dat 99.4% van invallend licht absorbeert. Het is nog zwarter dan Vantablack. Meerdere lagen AR coating op het saffier glas zorgt dat er heen reflecties zijn zodat de wijzerplaat mooi tot z’n recht komt. De Super-LumiNova® lume is redelijk dik aangebracht en in een passende tint.

Technisch zit het allemaal mooi en degelijk in elkaar. Geen ghost positie op de kroon, PVD-coating is egaal en van een matte soort. De band is ook netjes met snel sluitingen maar is absoluut niet mijn smaak. Dus er een neutrale en gladde leren band op gezet.

Minpunten? Eentje … er zit weer zo’n schroefkroon op. Zolang reviewers en sommige horlogegekken denken dat dit iets met waterdichtheid te maken heeft zullen er wel steeds meer fabrikanten komen die zo’n kreng op hun product zetten.

17 likes

Wissel naar deze beauty.

32 likes

Poor man’s Seiko

12 likes

Vandaag de vintage chronograph “Cevert”

19 likes

Vooruit. Nog eentje om het af te leren.

25 likes

Mooi horloge Gerben :+1:. Ouder dan ik ben en ziet er een stuk beter uit dan die verlopen kop/wijzerplaat van mij :wink:

1 like

90 jaar Longines historie in een foto

22 likes

Gelukkig.:+1:

23 likes

Ik leef met je mee, afscheid nemen is altijd moeilijk :cry:

U wordt bedankt, voel mij nu ineens een mummie :wink:

1 like

Nou echt niet, gewoon een leukerd en vooral met een ander bandje? Komt dan net even anders over :wink: :smiley:

10 likes

Nu voel ik mij een

1 like

Past die Fortis perfect bij!

Toffe foto’s!

1 like

4 likes

28 likes

20 likes

Zo mooi, lekker draagbaar ook.

20 likes