Dank je, @Marcus-F1, Mark. Ik maakte een referentie naar mijn Q&Q-horloge, ik zal die ook even plaatsen zo meteen.
Deze Festina vind ik ook één van mijn mooiere horloges, yes.
Dank je, @Marcus-F1, Mark. Ik maakte een referentie naar mijn Q&Q-horloge, ik zal die ook even plaatsen zo meteen.
Deze Festina vind ik ook één van mijn mooiere horloges, yes.
Mooi die wijzerplaat van je Phoibos, dieprood met een mooie sunburst
Wat een onzin, hoezo alleen negatief. Het is tenminste niet een horloge die je op elke hoek van de straat ziet. Lekker dragen die Steeldive en hopen dat er snel patina op de bezel komt
Dat meen je toch niet Hans? Nog een specifieke reden daarvoor, kan ook per pb hoor. Zou het echt jammer vinden als je stopt
Ik ken deze ook niet, dus ook ff gekeken. Mooie kleur die wijzerplaat
En wat voor een…
Gefeliciteerd met je Moretime horloge, wens je veel draagplezier
. Ik zou er een zwart leren bandje om doen, of een mesh
Zeg je nou dat je hem zonder patina dus lelijk vindt?? Er zit trouwens al aardig wat patina op ten opzichte van nieuw!
Komt goed hoor, ik zal het niet minder dragen door wat anderen ervan vinden. Als ik zeg ‘de meeste opmerkingen’, dan bedoel ik dat het er drie waren; één uit zichzelf toen ik het om had, één op een moment dat ik een ander horloge droeg, dat hij die mooier vond dan ‘dat grote gouden ding’ dat ik vorige keer om had (deze dus, toen nog zonder patina), en één was mijn vriendin die, toen ik er zelf naar vroeg, zei dat ze het niet zo mooi en ‘een beetje steampunk’ vond maar ik blijf het een hartstikke leuk ‘erbij’ horloge vinden, dat ik af en toe draag en zou missen als hij weg was.
Ja stom van mij, natuurlijk zit er al patina op . Maar kan natuurlijk altijd meer. Ja joh, wat een verschrikkelijke klomp is het toch he en toch leuk
.
Het leukste vind ik nog hoe je vriendin reageert, zo herkenbaar. Mijn vrouw vindt zelfs 1 van mijn Rolexen een lelijk ding. Geen smaak zeg ik dan