Logisch toch, één van je beste aankopen, naar ik meen
Dank je wel maar als ik echt zou moeten kiezen geef ik wel de voorkeur aan mijne andere ( groene ) SuperOcean.
Die groene is er wel gekomen doordat de witte je zo beviel he, waar of ni?
🫣
M’n favoriete merk en ook nog die mooie Casio👍🏻, eet smakelijk!
Vandaag een zeer heftige dag gehad, met mijn zoon de zugspitze beklommen, hoogste berg van Duitsland, ondanks de niet extreme hoogte echt een zeer zware en gevaarlijke beklimming. (Ooit in Peru nog veel hoger, maar dat was veel beter te doen. Hoe gevaarlijk het was kwamen we onderweg pas echt goed achter, onlangs goed inlezen. Lag ook aan de glibberige omstandigheden en de steilste route.
Ik heb al jaren een Rolex Explorer, het “berghorloge” van Rolex, en dit was toch dé dag. Eind van de dag met de lift weer naar beneden is dan wel weer lekker.
Mijn jongste dochter heeft een erge vorm van eczeem en verkiest pijn boven jeuk en daardoor heeft ze over heel haar lichaam constant wonden omdat ze haar huid kapot krabt.
Mijn oudste zoon heeft heel miniem last van allergieën (die we soms per toeval ontdekken), hij is nu 15 en heeft voor de eerste keer de klimop geknipt, gevolg, allergie aanval. Resultaat, alles zo kapot gekrabd dat alleen pijn overbleef en hij was eigenlijk best opgelucht dat de jeuk weg was.
Wens ze beide veel beterschap.
Tsjonge Denis, heftig, zowel je jongste dochter als je oudste zoon. Zoveel pech in 1 gezin.
Maar krabben tot je pijn verkiest boven jeuk, dat is nogal wat. En wat een zorg voor jullie als ouders.
Sterkte.
We zijn dat gewend hé, alles went, alhoewel, ik heb er een zware depressie aan overgehouden en daardoor al jaren antidepressiva neem, anders trek ik het niet. Maar er zijn ergere dingen in het leven. Bijna altijd.
Bij gebrek aan een beter bandje maar even deze, hagedissenleer is onderweg. Prachtig uurwerkje met date jump om 00:00 uur.

Sterkte en beterschap voor jullie gewenst!
Toch fantastisch, dit samen te ondernemen !