Dankjewel, in mijn ogen is dit horloge een toonbeeld van eenvoud en harmonie met prachtige verhoudingen. Er zit ook een geweldig mooi uurwerkje in. Ze zijn op Chrono24 regelmatig tegen redelijke prijzen te koop bij Japanse handelaren.
Mijn trots vandaag en al langer, trouwens, hahhaha.
Middag, @Timemachine, wát een mooie dial en die WIJzers … cool,
of zoals ze zeggen * in the US of A “Kewl”(=cool)
Mooi 2 kleuren bandje erop.
Is Amerikaans. Mt. Helena😉
Voor het eerst iets goudkleurigs om. En bijna invictawaardig formaat. Weet niet of ik hem nog om doe😁
Thanks, en met zonlicht erop helemaal ‘kewl’
Dat snap ik wel, maar had je niet hoeven doen.
Wat een aparte! Ik kan modelnaam boven de 6 net niet lezen.
Welke is het?
En uit welk jaar dan?
En geeft de uurwijzer echt 24 uur aan? Dus op positie 6 is het toch echt 12:00
Edit 1: ik zie nu pas de 2e urenwijzer: een GMT model dus
Okay … tijdje terug ging ik met mijn dochter shoppen en moest dus een roze trui Best leuk … toch
Matcht prima met de PSR
Dit is een Tudor Iconaut met een chronograaf, datum en inderdaad een GMT. Ik vind het een geweldig horloge om te dragen. Voelt echt lekker chunky en ontzettend bulletproof aan. Ik weet dat het een beetje een “acquired taste” is en not-everyone’s-cup-of-tea. Ik hou ervan in ieder geval
Volgens mij geproduceerd tussen 2008 en 2011. De mijne is pas in verkocht in 2016 gewoon omdat ze toen niet zo gewild waren.
Vind ook dat Tudor hele leuke horloges heeft gemaakt in die periode die minder bekend zijn maar mij ook erg aanspreken. Afwerkingsnivo is gewoon ontzettend hoog en doet, naar mijn mening, niet onder voor Rolex van dezelfde tijd/periode.
Ik heb bijv. ook een Hydronaut en Aeronaut uit dezelfde periode en vind het echt gave horloges welke nog een beetje ondergewaardeerd worden. Ze zitten wel in de lift en de interesse er naar is zeker groeiende👍🏻