Wat dragen wij vandaag LXXXVII

Mooie aanwinst met een bijzonder uurwerk, gefeliciteerd!

1 like

45x45 Vlagger73
16 oktober

Cool!
Speedmasters en Seamaster zie je vaak hier, maar Railmasters zijn kennelijk zeldzaam.

Het is inderdaad geen allemansvriend.
Voor mij geen probleem dat het een zeldzame alleskunner blijft. :slightly_smiling_face::wink:

2 likes

Glycine combat sub op mosterd gele nato…:thinking:

14 likes

Omega & cerveza :ok_hand:

32 likes

Ja lekker. San Miguel of Strella Dorada. :beers: :beers:
Een Omega is altijd lekker.

1 like

Is toch hartstikke leuk, een ancre uit de jaren 50/60 echt vintage :+1:
Denk dat deze 34mm is, klopt dat? Wel lekker dragen natuurlijk :ok_hand: :+1:

Zelfs met waardeloos licht nog lekker op de foto. :star_struck:

I’m in love…:yellow_heart::watch:

36 likes

Deze Alba Field Gear is niet iets, wat je overal tegenkomt.

20 likes

30 likes

WoW! :star_struck::ok_hand::clinking_glasses:

1 like

18 likes

Ha, nee, daar komt nog iets anders voor in de plaats. Hoogstwaarschijnlijk een Tissootje quartz.

Het liep zaterdag inderdaad even anders. Hier kreeg ik wél kortsluiting van, met dank aan @tompj :wink:

1 like

Bedankt Fred :wink: 34 mm denk ik het lijkt zelfs nog kleiner. Morgen zal ik even verder googlen of iets meer informatie erover vind. Dat is altijd het leukste gedeelte :grinning:

1 like

Nee, klopt een nieuwe re-issue, geïntroduceerd eind 2022. Wel een update naar de huidige maatstaven. Er gaat nog een NA volgen.

2 likes

Herfst met de Sputnik uit de fifties toen ook in de Sovjetunie de space race volop leefde.

De secondewijzer is vervangen door een charmant schijfje met een Sputnik Satellietje dat een gaatje heeft dat de onderliggende seconden laat zien!

Gemaakt door de Vostok fabriek in Tatarstan, leuk om te weten dat deze fabriek in 1942 vanuit Moskou naar deze plek werd gebracht.

12 likes

Trusten!

6 likes

23 24 25

3 likes

Ook een leuke band.:grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Truste HF, ik hou wel de wacht ( nachtdienst ) :no_mouth:

16 likes

Goede wacht Dan, mijn vrouw heeft ook nachtdienst, dus moet ik nu zelf de discipline opbrengen om te gaan slapen😀. Mooie Squale!

2 likes