Ben ik intussen achtergekomen
Nice👌. Geniet ervan!
Vandaag eigenlijk een bijzondere dag, want ik draag dit 79 jaar oude horloge voor het eerst sinds ik het in mijn bezit heb.
Omdat het zo oud is ben ik er erg zuinig mee, maar vanmiddag toch maar om gedaan.
Het is de omega 2421/1 Bumper Automaat, Caliber 28.10, productiejaar 1944 met origineel garantiebewijs en certificaat (Zwitserland) waarop de naam van de Omega importeur uit Nederland staat vermeld.
Ik heb het horloge gekregen van de vrouw van de eerste eigenaar (in 2021 op 95 jarige leeftijd overleden door Corona) die het horloge in Zwitserland heeft gekocht kort na WO II, toen hij moest revalideren in Davos.
Fijne avond
Stoer en beauty tegelijkertijd, kunnen weinig horloges.
Blijft een lekker horloge om te dragen🔥. Ik zal hem van de week ook weer eens gaan halen.
Een bijzonder horloge met een bijzondere historie.
Dat moet je inderdaad koesteren.
Prachtig horloge!
Dank je wel Ad👍🏻
Blijft een heel mooi horloge!
Al blijf ik er een kunstgras gevoel bij hebben zo gezien op het net. ( zal wel anders zijn in het echt )
Erg fraaie oude Omega met een mooie historie
,maar inderdaad af toe naar buiten met deze schoonheid daar is ze voor gemaakt ! Schitterende foto’s zijn er mee te maken ……
Tot een uur of 14 niets om de pols. Daarna deze parel:
En de Tourby mag de rest van de dag blijven. Fijne avond!
Super mooi in beeld gebracht ,met meer licht ,dan gisteren, ook de combinatie met de band (zal niet standaard zijn ) geeft een extra toch chique uitstraling .
Dank je wel Harry, het is gewoon ook een fijn horloge om te dragen en loopt goed op tijd.
De afmeting van 35mm was ook nog heel groot voor 1944.