Wissel naar de ZentRa Maxim, eerste helft jaren 70.
Dressier wordt t niet
Een middagwissel naar de NA. Althans de band. Een band voor de SPB293 Arita, maar dat is dezelfde kastvorm als deze Urushi. Past perfect. En als Grand Seiko een “Rikka” met groen en goud en op staal kan uitbrengen, moet deze combi ook te doen zijn.
Beetje gewaagd zo, dat wel.
Fabeltastisch, deze combinatie. Erg mooie band. Klein vleugje polish, vooral brushed. Dat maakt 'm voor mij aantrekkelijk.
Ziet er top uit!
Hele mooie combi
Glenn, dankje! Het is een LIV GX1 Chrono. Heb ik al een jaar of 5 dagelijks om…
Denk jij dat dat ook op mijn limited emaille presage zou passen? Da’s dezelfde kastvorm, maar 1mm dunner.
Hmm. Staat 'm goed.
Ziet er erg goed uit!
Volgens mij een leuke Hans, maar het lijkt wel alsof je telefoon weigert er een scherpe foto van te produceren
Grote kans van wel. Welk type was/is dat ook al weer? 't Is dat we geografisch wat uit elkaar liggen, zeg maar, anders konden we een poging wagen om even te passen.
Oeh, ik was bij wat slechter licht even sceptisch, maar man…
SPB069.
Het mag toch wel een beetje quirky zijn
Met een bandje met ‘verzet’ maakt het niet meer uit of het nu 16, 18 of 20 milimeter is. Bijvoorbeeld deze (wordt verkocht als voor Timex horloges)
De oplossing voor smalle bandaanzet.
Ik ben er niet helemaal uit, maar ik heb twee nummers. Op de plaat staat [uurwerk] + 00J0 R 2, op de achterkant [uurwerk] + 00K0. Volgens mij moet daar ergens een overeenkomst te vinden zijn in het model kast.
Anderzijds, beiden een diameter van 40.5mm en lugmaat 20mm en zelfde kastvorm, dus je zou zeggen dat het moet passen.