Wat dragen wij vandaag LXXXVIII

Die zou ik nog wel eens in het echie willen zien!

1 like

Ja OK, ik heb net de tegenovergestelde reis gemaakt. Mijn collectie bestond vroeger uit hoofdzakelijk 36mm, DJ, ToG oud en nieuw en DD.

Ik claimde in die tijd op het Rolex forum dat dit perfect was voor een horloge.
Mijn ‘daily driver’ was een Sub ('94 tot '17) en die was plenty groot vond ik toen.

Het is eigenlijk begonnen met de GS SBGA229. 44mm en zat toch zo verschrikkelijk lekker. En vooral met ogen van bijna 60 zoveel makkelijker af te lezen. Dikke, lange wijzers en grote wijzerplaat. Plots kon ik weer vlot de tijd lezen zonder leesbril.

En nu wil ik alleen nog van die grote wijzerplaten met dikke, vette, lange wijzers. En ondertussen is de rest te klein en dat veranderd niet meer vermoed ik.
Heb een SLA017, ook te kleine wijzerplaat. Dus draag die nauwelijks ondanks dat ik ze prachtig mooi vind.

Een plaatje om af te ronden, mijn nieuwe vlam van 44 mm :

27 likes

Goedemorgen iedereen.

23 likes

30 likes

27 likes

Grappig, toch, hoe anders die paden kunnen lopen.

Heb je er al eens aan gedacht om je een fatsoenlijke bril aan te laten meten? Dat scheelt een hoop ellende met hockey pucks om de pols. Overigens noem ik die Ulysse Nardin geen hockey puck. Dat is een onderscheidende duiker die we helaas niet vaak genoeg zien. Dat ie voor mij te groot is doet daar niets aan af.

A propos niks meer van 40mm, mijn laatste aanwinst maar weer eens om gedaan na een dagje wat anders. Deze is eigenlijk ook te groot en te dik, maar ik vergeef het hem.

De vele gezichten van de Shunbun.

45 likes

27 likes

Bandje gewisseld. Goedemorgen.

13 likes

12 likes

27 likes

Goedemorgen,

Fijne dag allemaal!!:watch:

27 likes

Op een een of andere manier daily ik dit ding nu al sinds ik hem heb. Zelfs bij een overhemd :slight_smile:

23 likes

21 likes

34 likes

8 likes

Goedemorgen!

16 likes

35 likes

Dag 2 met deze topper :star_struck:

12 likes

Sinds gisteravond weer een Tudor. Ik ben er blij mee :blush:

25 likes

Duikertje