Wat dragen wij vandaag XC

27 likes

30 likes

Gezien ik maar eentje mee heb op vakantie, zal het voor heel de week nog deze zijn.

Kon erger.

18 likes

Zijn naam zo eer aan doen in het zwembad :sweat_drops:

26 likes

Goedemorgen…

19 likes

Goedemorgen,
de Tudor Pegalos lhd. In verband met hoog water maar uit de doos gehaald. Voor de zekerheid.
Fijne dag!

25 likes

Dank u, die is al een aantal jaartjes oud.

26 likes

Goedemorgen,

Fijne dag iedereen!!:watch:

27 likes

Met dank aan @echotango mijn nieuwste aanwinst, de Mondaine Stop2Go

21 likes

:blush:

21 likes

26 likes

Zo’n IWC DaVinci is wel echt een apparaat zeg. Ik heb ooit een dag lang de stalen versie gedragen, heel cool!

1 like

35 likes

Hij blijft weer plakken.

25 likes

21 likes

31 likes

:stuck_out_tongue_closed_eyes:

20 likes

Werd vanmorgen uitgenodigd voor koffie bij mijn motormaat, een zeer krasse kerel van 80.

Heb hem wsl ook besmet, gelukkig niet met het corona, maar met het horlogevirus! :grin:

Hij heeft zich voor de kerst dus een prachtige Tag Heuer Carrera aangeschaft, de 36 mm.

Ik noem hem dus nu ook TAGHerman :laughing:

Goed te zien op de eerste foto wat anti-reflectie-glas doet.

27 likes

Vandaag de NA van gisteravond. Impuls aankoop bij de Oris BTQ in Amsterdam waar ik het voor het eerst zag 2 jaar geleden. Toen alleen beschikbaar in 41,5mm. Dit keer ook de 43,5mm aanwezig. Ze hebben sale op een aantal modellen, de cherry stond er niet bij…ik heb de grijze reliëf gepast op rubber en was bijna klaar om te kopen (met een super aardige korting). Mijn vrouw wilde ook de cherry zien op de pols in 43,5mm. Kon moeilijk nee zeggen :wink:. De twijfel brak aan, hoewel de grijze ook mooi was, mijn ogen konden niet van de cherry dial afblijven…dan komt de verkoper met de vraag of ik het zou willen met hetzelfde korting als de sale modellen. Met iets meer korting zelfs en een gratis schroevendraaier van Oris erbij kon ik het niet laten…de laatste aanwinst van 2023 in foto’s:

36 likes