Wat dragen wij vandaag XC

Een gasfornuis, u loopt een beetje achter. Maar goed het is u vergeven met een maaltijd uit de 19e eeuw :wink:. In plaats van deze mooie Prospex Diver :+1: had ik echter passend bij uw maaltijd een zakhorloge verwacht :grin:

2 likes

Veel lekkerder en leuker om zelf te bakken he! :trophy:

Zo dan !! :heart_eyes: :heart_eyes:

1 like

Avondwissel,

11 likes

Na 2 dagen Oris (cherry) iets groens:

31 likes

Avondwissel van Navitimer

Naar Pelagos 39

26 likes

Even Roy zijn Straum Jan Mayen erbij…

22 likes

28 likes

12 likes

14 likes

Thanks! Inmiddels een zwart/grijze erop gezet en dat staat hem idd wat beter…

31 likes

25 likes

Goedemorgen allemaal.

11 likes

NA

Deze is in een aantal dagen heel bijzonder voor mij geworden, om meerdere redenen. Eén ding is zeker, ik doe ‘m nooit meer weg! :smiling_face_with_three_hearts:

26 likes

Mooie aanwinst

:thinking: :thinking:

1 like

Nachtdienst #4.

23 likes

Please vertel. ?

2 likes

Inderdaad, vertel :scream:.

1 like

Iemand, een kenner van het forum, was zo aardig mij direct na m’n eerste foto’s te waarschuwen dat het een redial is, en dat de caseback niet klopt.
Hoewel dat een teleurstelling was, stelde ik dat zeer op prijs.

Maar diezelfde nacht vond ik een zeldzame sax uit 1940, waar ik al jaren naar op zoek was. Ik was daar zo blij mee dat ik besloot het horloge te houden, hoewel ik ‘m probleemloos mocht terugsturen naar de sympathieke verkoper. Bovendien vond ik het horloge prachtig!

Ondertussen was er op een ander forum een hele discussie bezig over mijn horloge. En zojuist kreeg ik bericht van ons forum lid dat er goed nieuws is, en hij overtuigend bewijs heeft ontvangen dat mij Lord Marvel toch echt helemaal origineel is, en zelfs een behoorlijk zeldzaam exemplaar!

:ok_hand::smiling_face_with_three_hearts::clinking_glasses::saxophone:🪩:man_dancing:

8 likes