Wat dragen wij vandaag XC

Dankjewel kerel. :+1: Zeer blij mee.

Ennuh…time will tell. :sunglasses:

1 like

20 likes

22 likes

Kerstklokkie

31 likes

Gewisseld naar zacht blauw voor de komende 2 dagen. Want het wordt een jongen de 25ste toch :sweat_smile:

37 likes

Avond wissel :yum::+1:

19 likes

Nee, het wordt Je zus!

1 like

Goedeavond beste HF vrienden, vandaag deze Aquis 400 maar weer eens omgedaan.

![Quis 400|375x500]

Wens iedereen een fijne avond, begin maar alvast met de lekkernijen die we met kerst gaan nuttigen :christmas_tree: en als je heel ongeduldig bent, vannacht stiekem kijken wat er onder de boom ligt :wink:

21 likes

En zo uit de boom geplukt, maar is wel een hele mooie :+1:

We hebben geen boom maar een kerststal ik weet toevallig wie er in de kribbe ligt. :pray:

1 like

Maak er iets moois van :+1:. Hou er wel rekening mee dat Snoopy mee kijkt he :wink:

1 like

Nog maar een keer de Nieuwe Aanwinst :grin:

33 likes

Gefeliciteerd David met die mooie Fortis, mooie wijzerplaat met een wit/zilveren kleur. Wens je veel draagplezier :ok_hand: :+1:
@Mausje75 weet het alleen nog niet, bij de 10.000 bezorging door DHL krijg je een horloge naar keuze :wink:

2 likes

Heel tof!

1 like

Mooie combi bij je Grandtour :+1:, zie ze wel eens met een zwart bandje, dan is een bruin bandje een stuk mooier. Steekt mooi af bij het horloge.

1 like

11 likes

Schemerig plaatje met de explorer

15 likes

Zag dat je Royal toch het nest gaat verlaten, ik doe die van mij met de kerst om. (ken je die nog?), lekker fout goud met steentjes :grin:

Fijne dagen nog Jasper :christmas_tree:

16 likes

Dankje :grinning:

1 like

Oh ja, zeker ken ik die nog. Ik wilde in mijn up al vragen: ‘‘Niets voor jou Ferry?’’ en toen bedacht ik me dat je deze al had. :wink:

Alhoewel, met zo’n blauwe erbij, mooi setje :joy:

Jij ook fijne dagen Ferry!

1 like