Wat dragen wij vandaag XCI

Daar hebben toch heel wat Amerikaanse militairen mee rond gelopen, mocht toen ook niet veel kosten. Bleven er veel achter in Vietnam :wink:. Maar een G-Shock zou het ook niet verkeerd doen in de ballenbak, is niet te slopen :+1:

Mooi die explorer :+1:, maar je weet dat wolven ook van alles willen ontdekken. Dus onder het mouwtje op de veluwe anders vreten ze je explorer op :wink:

2 likes

20 likes

:rofl::rofl::rofl:

1 like

Scheelt 100 euro haha. Dat zijn twee vostokjes

1 like

Ik moest even goed kijken, is deze nu van @Eddie . Maar nee dan had het een Pulsar moeten zijn. Wel heel zuinig op zijn he, dit zijn de echte collectors items :muscle: :wink:. En natuurlijk heel vaak laten zien hier :+1:

2 likes

Ha die Ed, je hebt een vervanger voor je Pulser op het HF. @Snader heeft een Seiko die net zo leeft zoals jou Pulser jaren geleefd heeft :wink:

2 likes

Heb ik wel eens langs zien komen.
Ziet er goed uit. Toch?

2 likes

Nog 1 dagje de Frederique Constant Healy, morgen maar eens wat anders :grinning:

31 likes

Maar @fedaia heeft het over een Seiko SUR527, niet over een Tudor. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Vandaag verdediging gehaald, dus officieel mijn afstuderen op het HBO afgerond. Tijd voor whiskey op een maandag!

41 likes

Proficiat รจn cheers!

1 like

Dat ging al gelijk door mijn hoofd :wink:

28 likes

Had ik nu begrepen dat jij een zwik horloges gaat verkopen voor vakantie naar Marokko? Scheelt idd wel iets, maar ook niet te slopen toch :wink:

Is wel een mooie FC Frank, kan nog wel een dagje extra om de pols :+1:

1 like

Gefeliciteerd Yannick met het behalen van je bachelor, lekker feestje vieren vanavond :+1: :muscle:. En dan door naar de Uni voor de master :wink:

1 like

27 likes

22 likes

33 likes