Wat dragen wij vandaag XCI

8 likes

De prachtige Staudt

29 likes

Avondwissel

13 likes

De Alpinist :+1:t2:

38 likes

20 likes

NA dikke Shogun jonguh

22 likes

Fijne avond.

34 likes

Fijne avond!

23 likes

Fijne avond :blush:

19 likes

Prachtige horloge, gefeliciteerd.

2 likes

Dank je

1 like

Daar ga ik wel vanuit. Dat is wat Seiko tenminste zegt.

3 likes

Een goede vriendin van mij heeft parkinson en die heeft een flinke dosis galgenhumor. Ik moest hem maar een dagje achterlaten. Is echt geen grapje! Ik denk dat hij de komende maanden niet meer leeg raakt…

3 likes

Kom je nu pas mee, dan had ik dat ding ook niet hoeven te kopen :wink:

2 likes

Deze heb ik ook op de korrel :+1:t2: vrees alleen de afmetingen :thinking:
Binnenkort ga ik bij Rüschenbeck passen

1 like

Als je zoals jij ook vintage stowa e.d. gewoon bent, dan zul je snel aan deze maatvoering wennen hoor. Draagt als een vintage 34 a 35mm rond horloge, en dan meer door de geringe dikte dan door de breedte- hoogte.

1 like

25 likes

Een avondwissel naar de Fugu, @Hertogjan nog steeds een van mijn favoriete horloges.

Nato en staal staan misschien mooier, maar het comfort van (FKM) rubber is echt onovertroffen.

26 likes

Speedy Tuesday met mijn Omega Speedmaster Mark 40 Triple Date Calendar Chronograph.

Lekkere kleurtjes, een rode chronowijzer, gele flight-tip voor de datum, nutteloze maar coole blauw-zwarte am/pm aanduiding, mat-grijze wijzerplaat en glanzende zwarte sub-dials met tin-can rings op 12 en 6 uur en een dag en maandaanduiding in de bovenste sub-dial.
En dan ook nog eens de combi van twee complicaties, een triple date calendar en een chronograaf😍

30 likes

Sneeuw wit

25 likes