Prachtige horloge, gefeliciteerd.
Dank je
Daar ga ik wel vanuit. Dat is wat Seiko tenminste zegt.
Een goede vriendin van mij heeft parkinson en die heeft een flinke dosis galgenhumor. Ik moest hem maar een dagje achterlaten. Is echt geen grapje! Ik denk dat hij de komende maanden niet meer leeg raakt…

Een goede vriendin van mij heeft parkinson en die heeft een flinke dosis galgenhumor. Ik moest hem maar een dagje achterlaten. Is echt geen grapje! Ik denk dat hij de komende maanden niet meer leeg raakt…
Kom je nu pas mee, dan had ik dat ding ook niet hoeven te kopen
Deze heb ik ook op de korrel vrees alleen de afmetingen
Binnenkort ga ik bij Rüschenbeck passen
Als je zoals jij ook vintage stowa e.d. gewoon bent, dan zul je snel aan deze maatvoering wennen hoor. Draagt als een vintage 34 a 35mm rond horloge, en dan meer door de geringe dikte dan door de breedte- hoogte.
Een avondwissel naar de Fugu, @Hertogjan nog steeds een van mijn favoriete horloges.
Nato en staal staan misschien mooier, maar het comfort van (FKM) rubber is echt onovertroffen.
Speedy Tuesday met mijn Omega Speedmaster Mark 40 Triple Date Calendar Chronograph.
Lekkere kleurtjes, een rode chronowijzer, gele flight-tip voor de datum, nutteloze maar coole blauw-zwarte am/pm aanduiding, mat-grijze wijzerplaat en glanzende zwarte sub-dials met tin-can rings op 12 en 6 uur en een dag en maandaanduiding in de bovenste sub-dial.
En dan ook nog eens de combi van twee complicaties, een triple date calendar en een chronograaf😍