Eten maken en plaatjes draaien.
Mooi!
Cool
Je zou mij ook nog op ‘negeren’ kunnen zetten, bedenk ik mij net. Om toekomstige uitgaven te voorkomen.
Terug van een service beurt, en condensator vervangen, bij Klaas van Dijk “Stuck in Time”, in Naarden.
Een meester horloge reparateur!
Seiko Sportura, SLQ015. Deze kinetische horloges hebben een condensator (geen oplaadbare batterij die makkelijk te vervangen is). Na z’n pak en beet 20 jaar, houdt de condensator geen elektrische lading meer vast. Als je bij Seiko aanklopt voor vervanging van deze condensator, sturen ze hem terug naar Japan voor reparatie. Dit is geen makkelijke operatie want het ding zit ergens diep in het mechaniek verwerkt. Met een astronomische hoge rekening als gevolg.
Een ritje naar Naarden, is een stuk goedkoper. En hij kan er weer voor z’n 15 jaar tegen aan.
As for the looks, you love it, or you hate it.
Super gaaf
and i love it
Bedankt Jurk!
Bedankt, jip dit is nummer 3. 3 heel verschillende horloges irl.
Bedankt Gerard
Merci Yves!
Dankjewel, ik ben er erg blij mee. Heerlijk dat titanium.
Zeg dat wel!
Gefeliciteerd!! mooi horloge
Prachtig horloge van harte gefeliciteerd
Van harte gefeliciteerd met je prachtige uurwerk, veel draagplezier
Vanmiddag was ik in gesprek met een collega toen we bruut onderbroken werden door Siri op zijn Apple watch, die ons op dat moment meende te moeten melden dat ze ons niet kon verstaan. Waarop mijn collega triomfantelijk grapt "ja, praten doet die ouwe Omega van jou niet he? "
Ik zeg “nee, praten doet ie niet, maar hij vertelt wel een verhaal”.
Stiekem vraag ik me wel eens af wat zo’n horloge nou allemaal meegemaakt heeft, waar 'ie geweest is en om welke polsen hij zat. In dit geval van de zeventiger jaren in Japan tot vandaag de dag bij mij.
bedankt heren
Zo’n tic heb ik ook
Mooie Omega!
Ben blij dat mijn vrouw deze vragen niet heeft,
Heel mooi!
Is dat je NA of heb je die al lang? Zie je niet vaak.
Foto is ook heel mooi. Knap.