Wat dragen wij vandaag XCII

Zo mooi, zeker met die sunburst :+1:. Even 1 tip, die duitsers willen nog wel eens weglopen, dus goed aan het lijntje houden :wink:

:thinking:

1 like

Fijn Richard, beter erbij dan eraf in jou geval. Dit jaar ga je weer volop aan het werk :+1:. Oeps, zag dat ik nog niet gereageerd had op je pb.
image

Nog steeds geen duidelijkheid, aankomende vrijdag weten we meer.

1 like

Een zeer dikke en welgemeende ‘welcome back’ fijn medelid!

1 like

gefeliciteerd met je Pam, wens je veel draagplezier :+1: :ok_hand:

1 like

Jeetje dat is echt ellende geweest, meestal is het over na een dag of 10. Trainen met je San Martin om, pak een G-Shock die kan echt veel hebben :wink:

Vandaag deze lekkere, zestig jaar oude vintage IWC 803a, schitterende sunburst wijzerplaat en IWC’s eigen cal. 8541b Pellaton automaatuurwerk.
Vandaag hem maar eens op een klassieke alligatorband gezet.

30 likes

Na eerder de 42mm gehad te hebben ben ik nu overgestapt naar de 38mm! Perfect formaat en met de stalen band erbij:)

13 likes

Niet te lang over nadenken, doe ik ook nooit :wink:

En ineens weet je het,het is tijd voor de Aquis :ok_hand:t2:

22 likes

Goedenavond HF vrienden en nog een fijne week, vandaag na lange tijd weer eens de Glycine om de pols.

19 likes

Ohhh, voelt als een warm bad. Thnx.:grinning:

3 likes

35 likes

Man wat een ellende, influenza A. Allebei een week rond de 40 graden koorts, ziekenhuis erbij, totaal uitgeput. Nou snap ik pas echt dat als je ouder/zwak bent je er gewoon :skull_and_crossbones: aan gaat.
5 kilo afgevallen, magere ingevallen kop en een energielevel van een schildpad. Een zieke schildpad.
Nah ja, komt wel goed.

Altijd met een horloge om. Waarom? Nou, waarom niet.

:weary: echt he-le-maal niks voor mij. Nooit leuk gevonden.

3 likes

34 likes

Bedankt :pray:t2: eerste indruk is goed :upside_down_face:

15 likes

De SARX015 weer eens om de pols :+1:

21 likes

23 likes

Beterschap man

2 likes