Wat dragen wij vandaag XCII

Middagwissel naar de Citizen

17 likes

Leuk met die gekleurde subdials :+1:

1 like

Ja echt, :rofl:
Ik ben zo stijf als een plank en zit vol artrose. Blij dat ik nog in en uit mijn auto geraak.
Neen, mijn fout, veel te laat papa geworden maar zou het niet willen missen ‘for the world’.

2 likes

Leuk die duo foto :+1:. Kan je ook plaatsen in het “welke relaties zijn beide horlogeliefhebber”, staan meerdere duo foto’s :smiley:

1 like

Das een toffe foto, keep it up. Geen wazige foto’s meer is ons doel :sunglasses:

1 like

Zeer mooie man :wink:

1 like

Mooie citizen :ok_hand:

1 like

Alaaf!

27 likes

Pascal niet in een sky-box? Ach ja, natuurlijk niet SCH is een club voor de gewone man/vrouw en dan ga je gewoon op de tribune :rofl:
Friezen zijn en blijven nuchtere mensen, doe maar gewoon, doe je al gek genoeg :muscle:. En nog gewonnen ook van 020.

1 like

Beetje laat, fijne middag allen!

31 likes

En wat drinken we dan, natuurlijk gewoon Ketel 1 uit Schiedam :smiley:. Maar daar kan je goed dronken van worden, lekker feesten en afzien in de regen maar daar voel je niets van als je genoeg Ketel 1 op hebt :partying_face:

1 like

En ik maar denken dat ik de enige was, verder zeer vredelievend :wink:

1 like

Nee niet nieuw, nou ja, ziet er nog wel als nieuw uit :wink:
referentie van de Rikka Grand Seiko is: SBGH271G

1 like

Sorry, dat wist ik natuurlijk niet :innocent:. Lekker vaak naar de sauna gaan doet wonderen of over een tijd vakantie in Ijsland, zou ik nu niet doen, beetje heet nu :wink:

1 like

36 likes

Een rondje wandelen langs en door Fort Pannerden.

39 likes

20 likes

Mooi horloge, maar dat wist je al. Nog leuker met die 2 kleuren band, zie je niet vaak hier op het HF :+1:

2 likes

Eens wat anders :thinking:

Voor mij als Tudor man :face_with_peeking_eye:

32 likes

Mag wel voor 1 keertje Dan maar morgen weer OP naar de Tudor :wink:

2 likes