De blauwe Damasko DS30
Valentijnsdag met de heerlijke Macaron Ispahan die ik van mijn liefste kreeg.
Vandaag een intage Candino Duiker met een twist om de pols.
RVS kast, intacte bezel, heerlijke oranje accenten en bruin verkleurd tritium op de wijzerplaat, kek blokje op de secondewijzer ennnnn binnenin tikt een AS wekkeruurwerkje!
Gefeliciteerd met je Tissot, wens je veel draagplezier
Baume mercier
Baumatic
Origineel bandje
Voor meetings in Macedonië, altijd een lastige. Je moet hier niet met je duurste horloge over straat willen maar je moet er wel succesvol uitzien.
Gefeliciteerd met je Seiko, leuk apart groen kleurtje. Wens je veel draag/zwem/duik plezier
Dank je! Denk dat ik het bij dragen hou…
Ja op sommige momenten interessant, echter weet niet iedereen in de kamer het verschil tussen verkenner en informateur
Maar zie nu weer die mooie blauwe Omega verschijnen
Gefeliciteerd met je Longines, wens je veel draagplezier
Zelfde natuurlijk voor @ghorvers met zijn Sinn, wens je ook veel draagplezier
Phoe wat is die mooi, iets te klein voor mij maar zou bij @Assie62 zeker niet misstaan. Nu nog overhalen om eens een Rolex te nemen
Gefeliciteerd met je witte Omega, lekker standvastig qua merk . Wens je natuurlijk veel draagplezier
Gefeliciteerd met je Tudor, wens je veel draagplezier
Goedenavond HF vrienden,
Vandaag een horloge om zodat ik de maan in de gaten kan houden, tis nogal bewolkt en takke weer hier
Verder iedereen een fijne avond
Mijn wiskunde was niet zo top, 30% pffff dat wordt lastig
Dank je wel, heb de zwarte ook gehad. Bij de aanschaf van de zwarte en de groene ook getwijfeld voor deze witte. Drie keer scheepsrecht zullen we maar zeggen. Erg blij mee
![20240214_192048|375x500](upload://nWv2aMsJmse8acUiAeOVLIAVvu5.jpeDe wissel…na een hele tijd…