Wat dragen wij vandaag XCII

Dankjewel! Het wachten op verzending duurde langer, dan de tijd dat ie onderweg is geweest haha.

Hij heeft idd een mooi tripje gemaakt, vind hem erg leuk!

1 like

Mooie 1918 trenchwatch van Vario! :hugs::pray:t3:

1 like

Hele grote proficiat, echt mooi en een coole Rolex. :+1:
Maar of ik daarvoor een SLGA015 zou kunnen opgeven :thinking:

1 like

Alweer een paar dagen deze.

19 likes

FC vandaag

23 likes

16 likes

Van eerder vandaag

27 likes

21 likes

39 likes

Dank je!

Ik dacht dat dit het perfect horloge zou zijn, maar de band en vooral de sluiting was voor mij storend.
De dial en afwerking van de kast zijn next level, maar alles moet passen en dat deed het voor mij helaas net niet.

1 like

Ja dat kan ik eigenlijk heel goed begrijpen. Mss bij mij ook wel een reden waarom ik ze niet heb. :thinking:

1 like

Een andere reden die ik vergeten ben te benomen, is dat titanium toch niet voor mij is. Ik heb liever een stalen horloge. Voelt voor mij beter aan.

Maar ach - you live and you learn :slight_smile:
Ik ben de ervaring zeker dankbaar. Die plaat in de zon is niet normaal mooi.

2 likes

Deze was vandaag mee op stap. :slightly_smiling_face:

Fijne nacht gewenst. :four_leaf_clover: Cheers!:tumbler_glass:

30 likes

7 likes

IAXA Aquaplunge, duiker uit de sixties en een mooi voorbeeld van hoe kleinere merken zoals het Belgische IAXA natuurlijk niet hun eigen duiker gingen ontwikkelen maar hem gewoon inkochten in dit geval bij het Zwitserse Rotary, toen nog een fabrikant van kwaliteitshorloges. Ander logootje op dezelfde wijzerplaat, wijzers, kast, uurwerk, deksel met Rotary inscriptie, ja zelfs de kroon heeft nog de Rotary “R” erop.

De kast is ongepolijst met alle scherpe hoeken nog intact, aluminium bezelinlay die langzaam begint te ghosten, A, Schild automaat uurwerk. Maar check vooral de tritium lume die zooooo mooi is verkleurd :heart_eyes:

22 likes

Bijna één voor twaalf

15 likes

Goedemorgen :grinning:

35 likes

Goeiesmorgens Jan.

IMG_1141

1 like

Ja, we zijn er weer Anthony. Goeiesmorgens. :crazy_face:

1 like

Goeiemorgen allen!

19 likes