Wat dragen wij vandaag XCII

Gefeliciteerd Dan! Prachtig horloge! :ok_hand: :slightly_smiling_face:

1 like

spanning stijgt tijdens het scrollen :smiley: Maar die Pelagos mag er ook zijn, is gewoon een top horloge :+1:

1 like

Mooi die Avenger in het groen en draagt ook fijn om de pols. Voel je echt dat je een horloge om hebt :+1:. Valt mij trouwens op dat een groene plaat populair is de laatste tijd bij horloges :smiley:

1 like

6 likes

Durf het haast niet te zeggen, maar hier zien we een echte Blancpain en wat voor 1, een topper dus :+1:

2 likes

Heerlijk dit!

1 like

:sunglasses: Jazzmaster :sunglasses:

22 likes

Ook bij deze heeft de bezuiniging toegeslagen net als bij Meistersinger (geintje) :+1:

2 likes

Breitling dag

13 likes

Zie je @Rhys ook bij Meistersinger bespaart men op de wijzers, geintje Peter maar dat snap je wel :+1:

2 likes

Gefeliciteerd met je Bulova, wens je veel draagplezier :ok_hand: :+1:
Mooie plaat heeft die Lunar, benieuwd hoe die speelt met het licht?

1 like

28 likes

Gefeliciteerd met je King Seiko, rechtstreeks uit japan. Wens je veel draagplezier :ok_hand: :+1:

1 like

Jong geleerd is oud gedaan, van wie zou die dat hebben? Het begint bij een Edifice en het eindigt, nou ja nooit dus :laughing:. Eigenlijk vind ik dat hij ook een horloge verdient, gaan we dat zien volgende week? :grin:

1 like

De rest van de dag de Hamilton draag ik veel te weinig.
Maar met zon is die mooier en duidelijker … :black_heart: :brown_heart:
Fijne avond allemaal…

14 likes

Heel gewaardeerd! Mee eens. Zo veel jaren gedacht “niet voor mij, veel te groot”.
En ja, ze is groot, maar het werkt en ze past. Happy camper.

1 like

Ik vind die zo mooi man, heb ik een een voorkeur voor blauw. Ja dus :+1: en niet te vergeten dat die Zenith ook een plaatje is :ok_hand:

Gefeliciteerd Dan met je Pelagos, ander kleurtje dus. Wens je ook met deze veel draagplezier. :ok_hand: :+1:
En net zo mooi, nee eigenlijk vind ik deze ietsje mooier. Maar ja, ben van het blauw he :wink:

1 like

Bfk in de natuurlijke habitat :wink:

10 likes

Dus alsnog gefeliciteerd en al vaker met plezier gedragen dus :+1:

1 like