Wat dragen wij vandaag XCIIl

17 likes

Hanhart op staal.

38 likes

Het was meer dan gezellig en we mogen dit vaker doen wat mij betreft. Wel de volgende keer met beter weer en dan met de fiets​:pray::ok_hand:
Maar eh, wat een heerlijke man is Bas. Trekt gewoon zomaar even een watch roll tevoorschijn met, zoals je op de foto kunt zien, 5 wel erg aantrekkelijke horloges. Echt even genieten. Ook van de koffie aldaar​:hugs:. Verder ook even gereflecteerd op de samenleving en alles wat daar aanhangt​:upside_down_face::face_with_peeking_eye:

3 likes

Dankjewel!

Ja, inmiddels begin ik er wel aan te wennen, en vooral ook te zien dat het formaat goed bij het model past. Subtiel, alles mooi in proportie. Top :slight_smile:

1 like

26 likes

Wat een super gaaf merk😍

11 likes

Weer thuis,

17 likes

Ferry , gefeliciteerd met tl3.

1 like

Leuk op deze band!

Groeten van zijn broer, blijft inderdaad een mooi horloge :grin:

17 likes

Wauw. Die wijzerplaatgeeft je horloge echt klasse. Alles lijkt gwn perfect op elkaar afgestemd. Mooie horloge jurgen!

2 likes

Nieuw binnen! :partying_face:

35 likes

Prachtige exemplaar piede! Wat een klasse straalt t uit.

1 like

Helemaal mee eens. Ik heb er sinds kort ook eentje en geniet er enorm van :slight_smile:

1 like

14 likes

28 likes

28 likes

Vrij, dus lekker met een boek op de bank :blush:

22 likes

22 likes

Thanks!
Dit betreft een gelimiteerde uitgave (50st/wereldwijd) van een Squale ‘Matic Satin’. De normale uitgave heeft een datum en een iets andere wijzerplaat(opdruk). Alle info mbt. maten enzo staan hier: Klik. Door het kastontwerp draagt/oogt 'ie aan de pols kleiner dan de maat (44mm) doet vermoeden. Vind ik.

Er staat er op dit moment een normale te koop voor een nogal lekkere prijs: Klik. Ik weet niet of @VriesKou 'm inmiddels al verkocht heeft, was vandaag meer interesse geloof ik … :sunglasses:

3 likes