Wat dragen wij vandaag XCIIl

Dan mag jij je vader feliciteren met zijn Norqain en hem veel draagplezier wensen :ok_hand: :+1:. Wel netjes gepoetst terug geven he :wink:

1 like

Wat je niet geprobeerd hebt, weet je niet. Toch iets om eens uit te proberen :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ja mooi hè Ferry? Ik mag hem ook wel eens dragen :upside_down_face::heart:

7 likes

Van papa of van jezelf :wink: wat voor bandje heb je erop zitten, een tropic?

1 like

Ik zat vanavond te twijfelen, zal ik de Yacht master of de RSW omdoen. RSW won de prijs, al een tijdje niet gedragen :smiley:

Fijne avond/nacht iedereen :+1:

8 likes

De mijne heb ik in de VS gekocht :sunglasses:
Kon hem hier niet krijgen en moest daar toch zijn :grin:

1 like

IWC Ref. 309 “Calatrava” met het legendarische caliber 89.
Check die sunburst wijzerplaat in topstaat!

18 likes

Mocht je nu zo’n zelfde maar dan met zwarte coating willen, kan ik dat heel snel voor je regelen. Deze dus:

10 likes

Pas als je fredpanarai2 of fredpanarai3 hebt mag je verkopen op het forum! Dat weet je toch​:thinking::nauseated_face:

2 likes

Nee joh, ik handel niet. Heb ik niet nodig, maar kan iemand wel op weg helpen :wink:

O ja, tis fredpanarai1 met TL-3 :grin:

Trustlevel-3

Wow… Trustlevel 3! Jij bent écht fanatiek. Om dit trustlevel te bereiken moet je hier veel zijn, veel schrijven, lezen, meedoen etc. Horloges zit bij jou echt in het bloed. Dit trustlevel geeft je echter niet alleen meer rechten, maar ook een paar plichten. Je hebt nu namelijk een paar beheerderstaken gekregen. Je kan bijvoorbeeld topics verplaatsen naar een ander gedeelte, titels wijzigen, advertenties aanpassen en een like van jou telt veel zwaarder dan die van iemand anders. Dat geldt ook voor een vlag die jij plaatst bij een ongepast bericht. Als je dit liever niet doet of je wilt deze verantwoordelijkheden niet, stuur dan een berichtje naar Jur. Hij kan je trustlevel dan vastzetten op -2- En oh ja, je kan dit trustlevel ook weer kwijtraken als je minder actief wordt of teveel schorsingen hebt opgelopen… In ieder geval, veel plezier!

2 likes

14 likes

Deze was vandaag mee op stap. :slightly_smiling_face:

Fijne nacht gewenst.:four_leaf_clover:Cheers!:clinking_glasses:

25 likes

Vandaag met speciale reden deze duitser om de pols.
Gaat vannacht om 12 uur heel gek doen…gaat ie helemaal doordraaien van gekkigheid.
Zonder manueel ingrijpen staat de datum direct na 12en op 1.

Nah, ist doch logisch sagen die Männer in Deutsland.

Und das stimmt. Es ist einfach Megalogisch

:wink:

24 likes

Wel wakker blijven dan, anders mis je het hele avontuur :wink:

1 like

Haha heel lief, dankjewel. Nee de volgende word denk ik een Grand Seiko :grin: gaat nog wel even duren ben ik bang voor, maar je weet het nooit.
Met een zwarte plaat houd ik deze om :stuck_out_tongue_winking_eye:

20 likes

Deze mag er ook zijn +1 !

Vandaag via de nieuwsbrief zn nieuwste broertje kunnen bewonderen.
De Dune uitvoering van de Sealander. Ook mooi man, heel mooi.

En die van jou mag ook mijn kant op :wink:

4 likes

Wow Paul, voor mij één van de meest aantrekkelijke CW horloges.

2 likes

Ja, moet ik weer 4 jaar wachten

1 like

:rofl: :rofl:

10 likes