Wat dragen wij vandaag XCIIl

Zal ik ook even meedoen met mijn Rikka, eigelijk is het Vostok dag maar dat vergeven de Russen ons wel :wink:
En gezien staat ook op de eerste, moest ik wel zelf doen. Hard werken dus :smiley:

De groene plaat komt niet helemaal tot zijn recht, kunstlicht en te lui om een nieuwe te maken :wink:

19 likes

Als het zonnetje weigert te komen, zorgen we zelf wel voor de zon in huis. Jij met de blauwe plaat en ik met de groene :smiley:

Blijkbaar iets mislopen bij het posten deze ochtend, nu wel gelukt :grin:
Prettig weekend HF!

22 likes

Je weet, als jij jezelf niet kieteld, een ander doet het niet. Leuke Wolbrook en volgens mij nog in de stickers. Even uit de stickers er natuurlijk wens ik je veel draagplezier. O ja, lekker zo’n kroon. Ben soms in gevecht als een kroon verstopt is, die van jou is top :ok_hand: :+1:

1 like

Lekker bezig David, gefeliciteerd met je Presage GMT. Wens je natuurlijk veel draagplezier :ok_hand: :+1: O ja, had ik al verteld hoe mooi die is :wink:

1 like

Geen stickers hoor. Dank!

1 like

12 likes

29 likes

Een Beauty!!

1 like

Gefeliciteerd met je Squale Atmos, ga er steeds meer verliefd op raken. Maar dat heb ik bij veel horloges, is een ziekte :wink:.
Wens je veel draagplezier :ok_hand: :+1:, nu nog alleen wachten op de HFLE 2024 :smile:

1 like

Gefeliciteerd Cihan, lekkere stoere plaat. wens je veel draagplezier :ok_hand: :+1:

2 likes

Vind ik ook minder belangrijk tegenwoordig, zie het toch niet :grin:

1 like

23 likes

Zie ik nu ook pas, moet ik toch weer een bril op zetten :wink:

1 like

Mooi zomers kleurtje in dit droeftoeter weer, maar even een vraagje: hebben ze in Japan een andere jaartelling :wink:. Neem aan net binnen, dus gefeliciteerd en veel draagplezier :ok_hand: :+1:

Enjoy it Karthi :+1:t2::dizzy:

1 like

Mooi…maar de Omega seamaster 300M Summer Bleu is mooier. Vraag maar eens aan Fred :wink::rofl:

2 likes

Nice, je bent lekker bezig :rocket:

1 like

Leuke foto en daarbij werkt zeer ontstressend :smile:

1 like

Blij om te horen, hoe meer zielen op het HF hoe beter en die Tiffany mag er zeker zijn :+1: