Dat is nu eens een horloge dat zowel aan de voor als aan de achterkant mooi is.
Dit de Hirsch D22 rainbow …in principe donker blauw naar zwart -,maar bij zonlicht inwerking naar lichtblauw kleurend soms …Overigens heeft Chris (@Fate_Amenable_To_Change ) een uitstekende feeling voor mooie passende banden !
Horlogewissel voor de eerste F1 race van het jaar! Omega Speedmaster Professional Hesalite
Martin’s grid walk is weer nice!
En wat voor een.
Ben jaloers
@Fate_Amenable_To_Change hoi Chris, sorry maar ik roep even de hulplijn van jou in i.v.m de kleur van een bandje.
Ik zag bij de presage van @hadoe een mooie hirsch blauwe lizzard band. Zie post 3407 van Harry
Komt Assie weer door de bocht en krijgen we een zware discussie hier, Assie vindt die van jou blauw blauw en dat zou dan een warme donker blauwe kleur moeten zijn. Ik zoeken natuurlijk naar een lizzard bandje kan ik niet vinden wat Assie bedoelt.
Dit is dus die blue moon en volgens Assie moet het dan een blauw/grijze band zijn. Wat vindt jij en anderen welke kleur Hirsch lizzard band hier het meest op staat, dus een noodkreet hier. HELLLP.
Sinds Assie op het HF zit krijgt ze steeds meer praatjes en maakt mij onzeker. Ben ik nu kleurenblind en ziet zij het goed of juist anders om?
Dit stuurde ik dus naar Harry.
Daar reageerde harry op in post 3507, dus nu de ham vraag welk bandje past mooi bij de wijzerplaat van de Blue Moon?
Heb jij een goede tip, vond een lizzard band wel wat hebben maar welke kleur. Dus je hulp zal zeer gewaardeerd worden.