Wat dragen wij vandaag XCIIl

Of gewoon voorsorteren, je weet dat het nieuwe topic eraan komt. Foto op voorhand snel maken en klaarzetten en dan toch nog te laat plaatsen, moest koffie drinken van de baas :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

51 likes

:wink::+1:

2 likes

Goede avond HF

30 likes

Vette lume!

1 like

31 likes


Avondwisseltje :flashlight:

20 likes

De Archimede Pilot H vanavond :bulb:

21 likes

Crosspost met Speedy-draadje - non-OEM zichtbodem geplaatst op de Speedy. Kan mij het schelen, ik kijk al veel nuchterder naar horloges en herkomst van onderdelen dan toch op zijn minst sommigen hier. :slight_smile: Deze komt uit de USA.

Kosten - 163 euro all-in, invoer etc. meegerekend. Vind ik goed te doen. :ok_hand: Ben er enorm blij mee; blijf er naar kijken. Zo’n 1861 prefereer ik ook eigenlijk boven een 1863. Die nylon rem voor het centraal secondenteller-rad (waar veel mensen over vallen) werkt eigenlijk juist beter dan het stalen exemplaar in de 1863.

54 likes

Avondwissel,

16 likes

Groeten
Rutger

31 likes

24 likes

De NA van vandaag!
Mijn bescheiden polsen zijn wat te klein voor een Heuer Monaco… althans een moderne, de 1mm kleinere vintage moet ik nog eens proberen…. Maar Seiko heeft ook een Monaco!
En liet nu net @Bernard gewoon drie van die dingen hebben…… waarvan twee met deze blauwe plaat…. en dan hebben deze horloges een onwijs mooi Daini Seikosha 7016 automaatuurwerk, met in de subdial op zes uur èn een minutenteller èn een twaalfuurs urenteller en als knal op de vuurpijl de flyback optie van de chronograaf!
Even een rally band erop gezet, helemaal happy de peppy ermee!





39 likes

11 likes

Mijn Datejust maar weer eens om de pols :blush:

27 likes

Matige foto, top avond!

33 likes

Heel mooi :ok_hand: Perfecte band ook erbij :+1:t2:

1 like

Welterusten voor straks of een fijne dienst :+1:

27 likes

Prachtig! Geniet ervan kerel! :ok_hand: :slightly_smiling_face:

1 like

Deze droeg ik (sorry) gisteren…

7 likes