Volgens mij is dat power saving. Dan gaat het horloge om 11 uur lekker slapen en als het licht word gaat het weer aan.
Dat weet ik, maar ik bedoel het gemis van de letters RCVD, zoals op mijn 5610 hieronder.
Die letters bevestigen dat je horloge automatisch, gedurende de nacht, mits buiten of in de buurt van een raam, contact heeft gehad met een radiotoren(Berlijn, Londen etc) om je horloge op de juiste datum en tijd te zetten. Mits je dat in je menu hebt aangegeven.
Andere lume kleur; Ik heb de “vintage” lume verder wel hetzelfde ding, overigens.
Leuk man. Even een want mijn likes zijn op.
Hier kwam de koerier natuurlijk ook net op die 15min dat ik het huis uit moest. Gelukkig paste het pakketje in de brievenbus.
Ik ga vanavond eens rustig alles bekijken en de band op maat zetten… misschien volgt er nog een NA topic. Maar mijn eerste indrukken zijn wel goed. Goede maat, fijne kast, bol saffier, super fijne tropic. En de miyota is veel stiller dan verwacht. Wat vind jij ervan?
Zelfde dag besteld, zelfde dag binnen. Maar net iets andere versies inderdaad.
Eerste indrukken ook goed! Nog geen tijd gehad om de band op maat te maken, maar ook die voelde wel goed. Voor de vintage look had het net iets kleiner mogen zijn, zo rond de 37/38mm maar dit is helemaal prima voor het geld wat mij betreft. Voelt ook solide, ook de werking van de kroon. Ik ben tot nu toe iig tevreden