Wat dragen wij vandaag XCIIl

Nou ja zeg, zijn we vandaag even familie van elkaar :wink:

10 likes

Ik zie het inderdaad. Dat is 1 van de 3 musketiers.

image

Heel gaaf!

12 likes

Hoi Robbert, gefeliciteerd met je vijfje, wens je veel draagplezier :ok_hand: :+1:. En je weet, zonder vijfje tel je niet mee bij de Seiko :wink:

2 likes

Fijne avond :hugs:

26 likes

Van harte gefeliciteerd met je prachtige uurwerk, veel draagplezier :+1:

1 like

Gefeliciteerd met je Wolbrook, wens je veel draagplezier :ok_hand: :+1:

1 like

Het is hier honde weer dus maar een duiker omgedaan😅

:smiling_face_with_three_hearts:
Fijne avond allemaal!

34 likes

Even bij Assie in de voorraad kijken, zit vaste wel iets van/voor jou bij😉

1 like

Ja joh, wordt er helemaal depri van. Maar je hebt wel een mooie Zenith om de pols :+1: en voor de verandering eens geen chrono :wink:

1 like

Woeha wat een knoepert! Enjoy!

1 like

Dacht even, verkeerd bezorgt die hoortbij @Pixel Maar nee, goed dus puur toeval :smiley:. Wens je net als Pixel veel draagplezier met je Wolbrook :ok_hand: :+1:

1 like

Goedemiddag heren!

25 likes

Lekkere kleur groen :ok_hand:

2 likes

Euh? Praten we over de zelfde Colnago? Ik heb maar een chrono, en dat is zelf maar een halve.

1 like

Daar ben ik vreselijk gevoelig voor, is ook de enige reden geweest om tot aanschaf over te gaan. :wink:

1 like

Mooi die speedmaster Jasper, wens je natuurlijk veel draagplezier. :ok_hand: :+1:. Verder ben jij net als ik met elke NA blij, anders koop je het niet toch :wink:

1 like

Even tussendoortje Gup, net 2 bandjes binnen voor de buckels van je weet wel :grin:

1 like

Dank je Ferry. En natuurlijk is dat zo, maar soms ben je met de één net wat blijer dan met de ander. Ik had het horloge nooit in het echt gezien en als hij dan nog zoveel mooier dan verwacht is, ja, dan een grote blij :tada:

1 like

Ik zie ze niet veel voorbijkomen maar een hele fijne om te dragen. Fijne avond.

21 likes