Wat dragen wij vandaag XCIIl

Had ik al gezegt hoe mooi die is, zo ja, doe ik het nog een keertje :+1:. En lekker genieten van de honeymoon :clinking_glasses:

1 like

Ik dacht dat jij gek was van autorijden :wink:, nog wat opgestoken in die bijna 4 uur? :grin:

Heerlijk die lume :boom:

Zo dan Ed, het rood knalt mijn scherm uit. Dagje wallen geweest :wink:

1 like

Dankje! Volgende keer zal ik proberen de foto wat scherper te krijgen. :face_with_diagonal_mouth:

Hij is mooi :+1:, maar ik ben al sowieso van het blauw. Zeg ook gewoon heel simpel wat voor merk het is Ulysse Nardin, scheelt wat letters typen :wink:

14 likes

Auto rijden is leuk Jah, maar dan wel naar een leuke bestemming of met een goed doel. En nee kan niet zeggen dat ik echt veel wijzer ben geworden. Dus deze reis had geen goed doel dan wel leuk bestemming :upside_down_face:

2 likes

Ik dacht dat die zweefde om de pols :wink:, wel jammer dat men soms het mouwtje over het horloge laat zien, zonde mis ik een deel van het horloge :wink:

Zoals vaak snap ik uw geestigheid niet. Speelt geen rol.
Maar euh, zeg is, waarom staat er in uw titel TL-3 terwijl je een -2 bent. :thinking:
Denk je dat zo te bespoedigen :sunglasses:

1 like

Longines ref. 8022 Cioccolatino Ultra-Chron high-beat

29 likes

Ik hou mij in, maar man wat is die IWC mooi :+1: en groen is geloof ik helemaal in dit jaar :smiley:

1 like

Het horloge is van zichzelf al behoorlijk aanwezig ja, maar met haar nieuwe band van @Piede is ze echt niet meer over het hoofd te zien.
Dat klopt ja.

13 likes

Mooi die Navitimer en met het zonnetje erop nog mooier :+1:

1 like

De NA van gister:

37 likes

:kissing_heart:

25 likes

Niet aangepast toen ik teruggezet werd naar TL-2 maar Jur heeft beloofd dat het ooit goed komt :stuck_out_tongue_winking_eye:

Beetje voorsorteren op het voorjaar.

11 likes

Leuk dat het over komt, ik ben inderdaad enorm in mijn nopjes :slight_smile:

Ik vermoed dat hij nog wel eens langs zal komen :joy:

:+1:

2 likes

26 likes