Zwart zat er op. Een beetje saai naar mijn smaak. Zo ziet ie er uit om de pols:
Staat uitstekend!
Zo beschrijf je hem ook, ik vind hem iig mooi en die band staat er goed op
Nog even genieten zou ik zeggen, niet de zwarte piste op gaan he. Zien we je snel weer in Nederland
En klusdag? Of heel voorzichtig alles zo neergelegd
Nog wel een drankje en een hapje na de werkdag mag ik hopen, nog even je Seamaster laten shinnen op je laatste dag. Wens je veel plezier in je nieuwe baan/pensioen?
Ja die Citizen zal wel moe zijn na zo’n lange wandeling, ziet er nog netjes uit
Gefeliciteerd met je solar Seiko, wens je veel draagplezier
Dank! Heel comfortabel en veelzijdig ook, dankzij de slanke kast, comfortabele band, speciale hardheidscoating en 100m WR. Helemaal GADA
Ik vind deze echt heel leuk Jesus , maar waar te koop in Nederland? Zie ze overal staan voor weinig maar niet hier.?
Ja zeker, de bitterballen zijn niet aan te slepen en vanavond gaan we met een aantal collega’s nog even de stad in. En zondag nog met de directie en naaste collega’s uit eten. De afgelopen 9 jaar ben ik hier werkzaam geweest op verschillende plekken in het bedrijf, maar de laatste jaren op de planning en als verantwoordelijke voor het transport management systeem. Nu heb ik de kans gekregen om als implementatie consultant bij de ontwikkelaars van dat systeem te beginnen. Geen makkelijke keuze omdat ik hier altijd bovengemiddeld veel vrijheid heb genoten en met met mijn werkgever en collega’s kan lezen en schrijven, maar soms is het toch tijd voor wat nieuws.
Dat is die ook, leuke dial en op leer een leuke combi . En natuurlijk gefeliciteerd en wens je veel draagplezier