Wat dragen wij vandaag XCIV

Champagne dial :champagne:

11 likes

25 likes

Blijft een heerlijk horloge in de zon…

26 likes

28 likes

17 likes

Goedemiddag HF vrienden, vandaag maar eens grof geweld om de pols die ik zelden hier voorbij zie komen, ja als ik hem om heb :wink:
Vanavond weer een wissel hoor, speciaal voor diegene die het een verschrikkelijk horloge vinden :grin:

O ja, voor diegene die het opvalt, hij staat al op de zomertijd :stuck_out_tongue_winking_eye:

22 likes

Fijne dag allemaal!

27 likes

k vind hem zo fout dat ik hem juist geweldig vind. Voor het betere duikwerk, knalgroen, I like! :+1:

Nog van vorig jaar? :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

23 likes

Vandaag de Ochs and Junior Date :sunglasses:

De rode stip geeft de datum aan. Bovenin in zon en saturnus onder, beide in goud.

10 likes

17 likes

Hij is leuk, je wordt niet afgeleidt door andere uren of datum. Gewoon clean alleen de huidige tijd.
Op WuS wordt er 1 te koop aangeboden, wel met een andere band voor wie geinteresseerd is :+1:

In de zon komen de Romeinse cijfers er echt goed uit :sunny:

16 likes

Lol, je hebt ook nog 2 benen he, kan je er 4 op een dag dragen :wink:

1 like

25 likes

20 likes

Even naar pa met ‘zijn’ horloge:

1969

20 likes

Is een mooie Minase :+1: en heel handig die datum, weet je ook de hoeveelste het gisteren was en morgen de 15e :wink:

1 like

Welkom bij de kneuzen familie, ik weet er alles van. Altijd geklooi met het licht en er dan achter komen, o ja had hem nog even moeten poetsen :wink:

1 like

Sakuramod waar mijn zusje de wijzerplaat heeft geschilderd :grin::cherry_blossom:

20 likes