Wat dragen wij vandaag XCIV

Achterkant is bijna net zo mooi……

43 likes

15 likes

22 likes

Iedere dag word ik weer verrast met horloges die ik nog nooit gezien heb, maar dit is weer een gaaf horloge die je maar weinig ziet verwacht ik :+1:

1 like

En nog te koop ook, sla je slag! :boxing_glove:

1 like

ja, dat verwacht ik ook :slightly_smiling_face:
Ik moet de eerste nog tegenkomen

1 like

Mijn favo op het HF :+1:

1 like

Maar hoe bevalt ie jou nu, staat toch echt Blancpain op :wink:
Maar hoe voelt dat nu aan met plastic?

25 likes

En wat beweren ze dan? Is toch een prima horloge die San Martin :+1:

Zo weekend en eindelijk thuis. Altijd zo leuk het takke eind van Woensdrecht naar huis op vrijdagmiddag :smiling_face_with_tear:
Weer een cursus afgevinkt, mechanisch borgen en meten. Erg leuk. Vooral omdat, ik hem zo hard nodig heb, voor mijn functie not :upside_down_face:

27 likes

Goedemiddag HF vrienden, het is weer weekend. Vandaag de Longines maar weer eens om de pols, lijkt wel of ik die al een jaar niet heb gedragen. Is dan toch weer lekker genieten, net alsof je een nieuw horloge om de pols hebt.

Vanvond weer iets heel anders om de pols, eerst maar een NA van maken :wink:

Fijn weekend iedereen :+1:

36 likes

Heel dat na-aap en wannabe gedoe he… :man_shrugging:t2: Blij dat er nog eensgezinden zijn die het betere Chinese werk kunnen appreciëren :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

29 likes

:star_struck:

1 like

Net binnen, SARX033 met zilveren wijzers (in plaats van plastic blauw).
Thanx @Floris155

31 likes

Wow!! Zo mooi!

Goede aanpassing!

1 like

23 likes

File :face_exhaling:

32 likes

Nooit iets van aantrekken, ze mogen hun mening hebben. Maar wie heeft hem betaald en vindt hem mooi, dat ben jij en daar gaat het om. En en respect van anderen, tis niet alleen Rolex wat de klok slaat toch, lekker van genieten :+1:

1 like