Van harte gefeliciteerd met je Eterna, ik vind hem echt mooi en hij is blauw he . Wens je veel draagplezier
Wat de volgorde betreft Ferry, kies ik eerst het horloge en dan pas de kleding. Jij?
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, je heb al een mooie DJ. Verwen lekker jezelf en geef jezelf nog een Rolex cadeau .
Maak er een leuke dag van
Jenny mag wel op visite komen bij mij, lekker met kleur
Is toch mooi gelukt die foto
Haha, mooi man!
Dat is waar, maar toch goed af te lezen 16.15 uur gaan we niet zeuren over de seconden
Dank! Een geslaagde mod met een combi van 3 horloges
Ik let er nooit op, wordt misschien tijd om dat toch eens te doen
Gewoon doen wat je fijn vindt
Goedemiddag HF vrienden, vandaag nog steeds de tijgeroog om de pols. Nog even een dagje van de NA genieten
Verder wens ik iedereen een fijn weekend, hier schijnt het word ik echt vrolijk van
Ja die verkleurt inderdaad mooi. Dit is echter nog wel de originele sarb065, dus zonder presage op de dial.
De GS verkleurt ook, maar echt heel licht. En is zo veel fijner. En accurater. En dunner. Nou ja @Davy1 zei het al: lekker koppeltje zo!
Lekker setje!!! Erg mooi samen
In Leeuwarden, even de stad in geweest, voor nieuwe hardloopschoenen. Nu even bakje bij de ouders. En straks Korean bbq met 2 maten.
Een 5-je is
Van harte gefeliciteerd!
Waren de vorige al versleten, wel gezond het hardlopen . Verder eet smakelijk met je maten