Prachtig. Ooit…
Nadat mijn dochtertje vandaag gestoken was door een Bluebottle oftewel een volgens Wikipedia Portugees oorlogsschip en ik haar optilde uit het water en verstrikt raakte in de tentakels van deze blauwe bewoner van de Indische Oceaan. Neem ik maar het besluit om vanavond naar mijn Longines te gaan staren
Het brandde als een gek en mijn dochter schreeuwde het uit van de schrik en pijn. Arme kind is 5 en wist niet wat haar overkwam. gelukkig was er een surfdude die ons te hulp schoot en gelijk aloë vera begon te plukken en toe te dienen. Maar goed, heeft ze ook weer iets te vertellen als ze straks weer op school komt
Wens je dochtertje maar beterschap en sterkte toe en hopelijk valt het mee.
Ben je wel bij een medische post geweest ?
Dat er verder niets ernstigs met haar gebeurd
Van harte beterschap gewenst voor je dochter!
Ik ben bijzonder positief verrast en erg onder de indruk van het horloge dat Citizen hier neer heeft gezet. Deze mag voorlopig iedere dag mee.
Fijne avond!
Heftig! Hopelijk heeft ze er snel geen last meer van.
Dankjewel, Nee wel gebeld, maar moesten het even aankijken tot morgen. Het gaat al stukken beter met haar, dus ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komt.
Dankjewel, word gewaardeerd!
Nee gaat al stukken beter. Ze zegt alleen dat ze nooit meer naar de zee wil om te zwemmen