Snap ik. Maar de meeste hebben geen schroeven in de bezel volgens mij?!
Ohw dat zou ik niet weten. Ik heb deze gekocht omdat ik hem juist met schroeven zo mooi vond. Heb er ook nog een zwarte rubbere band en stalen bracelet bij.
Hoeft ook niet, gewoon aan elke pols 1
Heel herkenbaar , maar bij bepaalde horloges toch wel handiger bij DNK dan een kluis in huis. Mijn huis is fort knox, maar kan niet tippen aan DNK. Wordt dan wel een heel zware voordeur, maar altijd wel handig om een goed geborgte kluis in huis te hebben en natuurlijk ook een goed alarm.
Jah het heeft allemaal zijn voor en nadelen, maar vandaag gooide ik ook echt wel 6. Later poging 2, waren er mensen die zich voor het eerst aanmelde voor mij. En die duurde me toch een partij lang.
Als ze die openingstijden nou eens wat zouden op rekken zou al zoveel beter zijn. Bijv ook op zaterdag.
Maar net wat je zegt horloges heb je liever toch wel ergens opgeborgen liggen.
Leuke combi Harry
Gefeliciteerd Chris met zowel je Rolex als met je Tudor, wens je veel draagplezier
. En je weet, als je de moeder neemt met haar kindje moet je ze alle 2 koesteren
Dat moet dan de linker worden toch
Heel mooi die kleurcombinatie, toppertje dus
Gefeliciteerd met je Seiko, wens je veel draagplezier
Haaaaah , dan ga ik snel zeggen dat wij dus heel goed begrijpen wat mooi is.
Vóórdat anderen dat gaan schrijven
Maar euuhhhh, er is wel een Tudor die verkocht moet worden. Geen gewone stalen, maar een zilveren.
Ik hik een beetje aan tegen maken van de advertentie.
Dus ……. Als je me een pb stuurt ……. Hahaha, misschien kan ik je verrassen
Inderdaad en proficiat