Dank !
Kreeg gisteren van een maatje te horen dat hij een wandklok gekocht had van Ulysee Nardin, blijkt dus ook te bestaan.
Heb je die met de rode wijzerplaat van @PetraO gezien, zelfde dial andere kleur. Zowel jou groene als die rode beide heel mooi
Is ook mooi. Toen ik twee jaar geleden naar een nieuw horloge ging kijken (nog voor mijn verslaving), heb ik deze ook overwogen.
Ik word gek hier, dit is al de derde die het over het weekend heb. Ben ik nu compleet seniel aan het worden, dacht dat het donderdag was . Maar je Citizen is nog steeds mooi, die van mij liggen te slapen in de box.
weekend is betrekkelijk, het mijne begint meestal op zondag
Gefeliciteerd met je Prospex, wens je veel draagplezier
.
Trouwens die wijzerplaat staat er mooi op , ben zelf altijd in gevecht met het licht.
Blijft mooi Harry.
Is echt een mooie Alpinist , maar die band zou ik snel wisselen. Kwestie van smaak natuurlijk
We kunnen weer knutselen, een clasp met snelverstelling voor de Speedy en een nieuw bandje voor de Seiko. Met een vers bakkie, beter wordt de hobby niet dacht ik zo
Toffe foto ook
Vandaag rondje autootjes kijken - pfff die worden niet echt voordeliger.
Misschien toch die ouwe horlogezooi verkopen en gewoon alleen nog wat modern spul
Of gewoon een barrel kopen, dat kan natuurlijk ook. Even naar mp, staan er zat op met een “nieuwe apk”. Ouwe meuk sowieso verkopen/weggeven en dan een mooie hommage Invicta van €75,00 kopen