Goeiemorgen
Mooi blauw is niet lelijk, echt mooi dat diepe blauw bij je Vostok
Dat kan echt niet hoor John, kom op een ulysse nardin moet gelijk lopen met de atoomklok, geintje natuurlijk. Maar in het begin van mijn horlogevirus wilde ik dat dus echt he. Precies op de seconde gelijk zetten, alsof dat veel uitmaakt. Nu niet meer hoor, wel als een horloge cosc gecertificeerd moet ie binnen de specs lopen als die nieuw is. Maar hoe loopt je BB58, check gedaan?
O ja, natuurlijk gefeliciteerd met je wandklok, zou hem in de slaapkamer hangen, altijd handig
Toch geen Hans Klok Baltic
Leuk die wijzerplaat bij je Fortis, ben ik nog niet eerder tegengekomen, leuk horloge die goed zou passen bij defensie
Hij draagt wel redelijk op die jubilee, maar heb hem nooit langer om dan een paar uur…
Zat een dikke rubber band bij en een lelijke dikke grijze kalfsleren die nergens mee te combineren valt…
Oei de 925 silver case ?
Passend horloge het mooie weer !
Groot gelijk, en dan spelen met het licht op de wijzerplaat. Mooie Alpinist, trouwens op leer staat ie ook heel erg mooi
Yep , moet een schatkist vullen
Ik ga met je meedoen John, die Rollie heeft eigenlijk niet zoveel kleur als deze ball. Eerst nog wat likes uitdelen en dan komt ie eraan