Wat dragen wij vandaag XCIV

Wat een mooi strak horloge is dat toch :+1:

1 like

24 likes

Gefeliciteerd met je Addiesdive, mooi blauw. Wens je veel draagplezier :ok_hand: :+1:. Kijk ook eens naar de Addiesdive met zandkleur, die is ook zo mooi Bang for money :wink:

1 like

Mooie combi, zowel de Tudor als met de tatto. Kleur van de tatto komt terug in horloge en de band :wink: :+1:

1 like

Gefeliciteerd met je GS, topper onder de Seiko’s. Wens je veel draagplezier :ok_hand: :+1:

Lekker zo’n Zenith om de pols, leuk dat de dubdials verschillend van kleur zijn. :+1:. O ja, snap jij dat nou. Vastgepind op TL-2 en toch weer TL-3. Kan ik weer wat meer likes geven :wink:

Prachtig, congrats :clinking_glasses:

Wissel naar de MeisterSinger Primatic.

26 likes

Heel mooi die wijzerplaat, loopt van creme kleur naar goud/bruin afhankelijk van het licht :+1:

1 like

Gefeliciteerd :+1: Mooi horloge!.

Ach dat zijn toch de mode merken :wink:, dan is een GS toch wel ff wat anders :smiley:

Nou ja zeg Petra, die Presages verschieten ook snel van kleur :wink: :+1:

1 like

Keuzes…

23 likes

Het is weer weekend

28 likes

Druk wdruk druk … werken … motogp … f1 :yum::+1:
Nu eerst de sprintrace :partying_face:

23 likes

Waar blijft het respect van @Assie62 , ondanks dat ik zo goed/lief voor haar ben. Noemt ze mij gewoon ouwe :cry:. Maar ja t.o.v zo’n jonge blom begrijp ik het ook wel een beetje, heb ik toch mooi voor elkaar gekregen :wink:

5 likes

Mag ik kiezen, dan ga ik toch echt voor de Blancpain :+1:

1 like

Je hebt ook schaatsen he en vergeet vanavond niet. Rico Verhoven in de ring, gaat om niks. Nou ja geen titel wel ff 5 ton :wink:

1 like

Mn oude Swatch weer eens om, kan mooi mee voor een potje FCT tegen sparta :soccer::beers:

14 likes

31 likes