Wat dragen wij vandaag XCIV

25 likes

Zo Burgers bakken op een loeihete gietijzeren bakplaat dus dan gaat deze maar even af ivm de potentiële spetters. Dan gaat d’r weer een RVS-je om denk ik (Sub denk ik)

28 likes

Tja je had nu eenmaal een luie zondag en dan maak je geen foto om de pols. :wink:. Leuk gedaan die foto’s :+1:

1 like

Jij hebt lef, gewoon even €14,00 uit je zak geklopt. Of een hypotheek genomen voor de zekerheid :wink:

1 like

18 likes

31 likes

:heart_eyes:

2 likes

Als ik mocht kiezen, ging ik voor de Certina, niets ten nadele van de Bulova natuurlijk :+1:

Nog maar een dagje, moet kunnen😁

17 likes

Dat ging natuurlijk niet makkelijk, een Squale wil zich nog wel eens vastbijten aan de pols :wink:. Maar die Oris mag er ook zijn :+1:

1 like

Nou wat wil een mens nog meer, voor een paar Barki’s koop je echt geen Rollie en ze geven beide toch gewoon de tijd aan toch :wink:.
Zou hem niet als semi klushorloge nemen, daar hebben we de G-Shock’s voor. :grin:

Ze vragen om brood he, niet om een horloge. Ze missen wat tandjes daarvoor :wink:

1 like

PAMdag vandaag:

22 likes

Hij is mooi die seamaster :+1:. Kon het toch niet laten even de band Foxy Venus op te zoeken. Wat zijn jullie lelijk zeg, lijken wel een stelletje hardrockers :wink:

2 likes

Mooie Nivada :+1:, maar is dat een hond. Zat eerder aan een beer te denken :wink:

1 like

Goedeavond, de laatste loodjes van het weekend met de Pontiac, 12 uur te ver doorgedraaid, geen hack.

18 likes

Laatste uur daglicht van dit weekend meepakken voor een mooie wandeling buitenaf met de doggo’s. Geniet van je avond :beers:

33 likes

Haha, hou je ogen maar open, er komt een hoop nieuwe muziek aan vanuit onze nieuwe studio :grin:

1 like

Zal ik hem liken? Nou vooruit Assie, wil ik wel die Seamaster die Frans heeft :wink:

3 likes

Avondwissel,

16 likes